سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الحاق شهرک صنعتی رامشار به منطقه ویژه اقتصادی تصویب شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: الحاق شهرک صنعتی رامشار به منطقه ویژه اقتصادی رامشار در کارگروه تخصصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهارداشت: اصلاح محدوده منطقه ویژه اقتصادی رامشار که در سال ۱۳۸۹ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده بود در کارگروه تخصصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور مورد تصویب قرار گرفت.

او تصریح کرد: بر این اساس شهرک صنعتی رامشار در محدوده یکهزار هکتاری منطقه ویژه اقتصادی رامشار قرار گرفته تا با بهره‌گیری از مشوق‌ها و مزایای مناطق ویژه اقتصادی شاهد رونق بیش از پیش این شهرک صنعتی باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی و اقدامات زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی رامشار پس از پیگیری‌های فراوان و با اقدامات انجام شده طی یک سال اخیر و پس از ۱۰ سال به تازگی آغاز شده و این منطقه استراتژیک در پیوند با مرز میلک و منطقه آزاد چابهار می‌تواند در توسعه صادرات به کشور افغانستان به عنوان چهارمین شریک تجاری ایران نقش‌آفرین باشد.

او همچنین افزود: مطالعات جامع منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه در کارگروه پژوهش دبیرخانه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور تصویب شد.

زنگنه گفت: مطالعات جامع منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه که در سال ۸۹ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده بود پس از ۱۰ سال با پیگیری‌های فراوان و اقدامات به عمل آمده طی سال‌های اخیر به تصویب رسید.

او تصریح کرد: این مطالعات پس از تصویب نهایی به شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ارجاع شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه به مساحت ۳۷۸ هکتار در منطقه مرزی میرجاوه و در مجاورت با کشور پاکستان به عنوان یکی از مهمترین و استراتژیک‌ترین مرز‌های رسمی کشور می‌تواند با زمینه سازی و فراهم کردن بستر مناسب جهت ایجاد واحد‌های صادرات گرا و خدمات بازرگانی و لجستیک نقش ویژه‌ای را در توسعه صادرات کشور ایفا کند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.