سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم کاهش دما تا پایان هفته در خراسان رضوی

روند کاهشی دمای هوا در خراسان رضوی که از روز گذشته آغاز شده است همراه با بارش‌های پراکنده برف و باران تا پایان هفته ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از ظهر جمعه شاهد افزایش میانگین دمای هوا در مناطق مختلف این استان خواهیم بود به طوریکه کمینه دمای هوا در مشهد طی هفته آینده به بالای صفر می‌رسد.

او افزود: بیشینه دمای هوای دیروز مشهد ۶ درجه سلسیوس بود که امروز چهار درجه پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد هفت درجه زیر صفر بود که در شب‌های آتی بین یک تا ۲ درجه نوسان دارد.

آهنگرزاده بیان کرد: به دنبال افزایش ابرناکی هوای امروز و فردا، عبور موج ناپایدار جوی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد که پیامد آن افزایش ابرناکی، وزش باد و وقوع بارش‌های پراکنده باران و برف به ویژه در نواحی شمالی، ارتفاعات مرکزی و مناطق شرقی استان خواهد بود.
 
او تصریح کرد: در این مدت تشکیل مه و کاهش دید در نواحی مستعد به ویژه در جاده‌های کوهستانی استان با احتمال اختلال در سیستم حمل و نقل پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: امروز و فردا به علت فعالیت سامانه بارشی، شاخص کیفیت هوای کلانشهر مشهد سالم پیش بینی شده و از روز پنجشنبه آلاینده‌های جوی در مشهد و شهر‌های بزرگ استان رو به افزایش خواهد بود.

چناران با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۱۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

در این مدت بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان‌های سبزوار و تایباد با شدت ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام// م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.