سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای خط فاضلاب سنگ سیاه شیراز

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب آبفای شیراز گفت: عملیات اجرایی احداث خط انتقال فاضلاب محله قدیمی سنگ سیاه شیراز، آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدهادی ستوده گفت: باتوجه به برنامه‌ریزی شهرداری شیراز برای اجرای طرح سنگفرش محله سنگ‌سیاه در بافت تاریخی، اجرای عملیات خط انتقال و شبکه فاضلاب این محله، در اولویت قرار گرفت.

ستوده بیان کرد: اهداف اجرای خط انتقال و شبکه فاضلاب، در گام اول جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب و در گام‌های بعدی کمک به تسریع روند احیای بافت فرسوده و در نهایت کمک به توسعه صنعت گردشگری و اشتغال است.

او طول خط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب محله سنگ سیاه شیراز را حدود ۱۱۰۰ متر اعلام و اضافه کرد: در این منطقه متوسط عمق حفاری ۳.۵ متر است اجرای این شبکه فاضلاب از جنس لوله‌های دوجداره پلی‌اتیلن با اقطار ۲۵۰ تا ۴۰۰ میلی‌متر انجام می‌شود.

ستوده مدت اجرای این عملیات را حدود ۳ ماه اعلام و اضافه کرد: مسیر حفاری اجرای عملیات خط انتقال و شبکه فاضلاب محله سنگ سیاه انتهای خیابان حضرتی تا ابتدای خیابان ۹ دی، خیابان دستغیب، کوچه ورودی محله سنگ سیاه تا بقعه بی‌بی دختران، است.

او با قدردانی از حمایت و پشتیبانی‌های انجام شده برای صدور مجوز‌های حفاری، گفت: اجرای عملیات خط انتقال و شبکه فاضلاب محله قدیمی سنگ سیاه نیازمند تعامل شهرداری برای صدور مجوز‌ها و همکاری با سازمان ترافیک، پلیس راهور شیراز با شرکت آب و فاضلاب شیراز بود.

معاون آبفای شیراز با اشاره به اجرای این طرح با تلاش مضاعف گفت: اجرای این خط فاضلاب در معبری پرترافیک است لذا برای تسریع در روند اجرایی با وجود شرایط کرونا، انجام پروژه در ۲ نوبت کاری، دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.