سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۲۰۰ وعده غذای گرم در طرح پویش نذر سردار دل‌ها

معاونت فرمانداری و مدیران ادارات تربت جام با همکاری گروه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه پویش نذر سردار دل‌ها را در تداوم کمک‌های مؤمنانه برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا جمالی مسئول گروه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه گفت: مدیران ادارات و گروه جهادی عمار امسال این توفیق معنوی را داشتند که در نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و قهرمان امت، شهید حاج قاسم سلیمانی، غذای گرم بین نیازمندان تربت جام توزیع نمایند.

او افزود: هم زمانی شیوع ویروس کرونا، مشکلات اقتصادی زیادی بر مردم تحمیل کرده و برخی از شهروندان را در تهیه مایحتاج اولیه زندگی ناتوان ساخته است و خیرین و فعالین فرهنگی دغدغه مند جامعه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در قالب رزمایش گسترده مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه تا کنون بیش از ۹۰۰ میلیون ریال در اجرای این طرح کمک کرده اند و هنوز هم این جهاد ادامه دارد.
 
 مسئول گروه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه ادامه داد: تصمیم داریم با کمک خیرین ,مدیران ادارت شهرستان و مشارکت گروه جهادی عمار با توجه به برودت هوا در شب های زمستان  هر شب یین ۵۰ تا ۱۰۰ غذای گرم بین نیازمندانحاشیه شهر توزیع کنیم.
 
انتهای پیام// س.ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.