سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت دستگاه ترمیم شانه جاده

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : دستگاه ترمیم شانه جاده توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ساخته شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، طاهرآبادی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : دستگاه ترمیم شانه جاده توسط کارکنان اداره ماشین آلات و تجهیزات راهداری معاونت راهداری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ساخته شد.

او گفت : دستگاه ترمیم شانه جاده با استفاده از قطعات موجود در انبارگاه ماشین آلات اداره کل با هزینه‌ای ۲۰میلیونی ساخته شده است که بخش زیادی از قطعات و لوازم به کار برده شده در این دستگاه از قطعات غیرقابل استفاده و ضایعاتی بوده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: این دستگاه قابلیت شانه سازی و تسطیح انواع شانه‌های خاکی را دارد و این دستگاه دارای: سه تیغه جهت بالا کشیدن ریسه به سمت چپ، تیغه دوم برگردان به راست و تیغه سوم تسطیح نهایی شانه است و با هزینه‌ای بسیار کمتر از نمونه‌های موجود ساخته شده است.

او افزود: در این دستگاه از ورق ها، پیچ و مهره‌ها، لاستیک، محور و پاورپک استفاده شده که از موجودی کارگاه ماشین آلات معاونت راهداری استان کرمانشاه بوده است که پاورپک استفاده شده از پاورپک‌های ضایعاتی داخل کارگاه پس از بازسازی می‌باشد و نیز سه شاخه قوطی، تنها اقلام خریداری شده برای ساخت این دستگاه است.

طاهرآبادی ادامه داد: کار‌های جوشکاری، باطری سازی، رنگ آمیزی، نصب و مونتاژ دستگاه توسط همکاران اداره ماشین آلات و تجهیزات راهداری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه انجام شده است و یکی از ویژگی‌های این دستگاه پاورپک نصب شده بوده که امکان استفاده از دستگاه به صورت برقی و هیدرولیکی را فراهم می‌کند.

او گفت: جک‌های دستگاه بوسیله پاورپک تنظیم می‌شود که از باطری ماشین تغذیه می‌کند و تنظیم آن در اختیار اپراتور دستگاه بوده که این مزیت استفاده از دستگاه ترمیم کننده شانه جاده را آسان‌تر می‌کند و با نصب جک‌های دیگر می‌توان به تیغه‌های دستگاه علاوه بر تنظیم در جهات بالا و پایین، تنظیمات چپ و راست را اضافه کرد تا در عرض‌های متفاوت شانه استفاده شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.