سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفت اداره گاز شهرستان در استان ایلام به تجهیزات بحران مجهز شدند

شمس الهی از تجهیز ۷ شهرستان ایلام به وسایل بحران خبر داد و گفت: شهرستان‌های دره شهر، دهلران، مهران، سرابله، ایوان آبدانان و ملکشاهی به امکانات بحران تجهیز شدند.

عباس شمس اللهی مدیر عامل شرکت گاز ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛با بیان اینکه برای هر کدام از ناحیه گاز در شهرستان‌های استان ۲۲ قلم تجهیزات بحران خریداری شده است،گفت: در مجموع برای این تعداد شهرستان ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

او هدف از خرید این تجهیزات را آمادگی قبل از بحران، شناسایی و آمادگی هرچه بهتر و بیشتر مقابله و کنترل و حفظ جریان پایدار گاز عنوان کرد و افزود : با این اقدام امکان واکنش در شرایط اضطراری به صورت مستقل برای هر یک از ادارات گاز نواحی در شرایط بحرانی و قطع هر گونه ارتباط با مرکز استان و سایر نواحی وجود داشته باشد فراهم می‌گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ادامه داد : در راستای کنترل و مدیریت حادثه و شرایط پیش آمده در اسرع وقت به منظور کاهش آسیب ها، تلفات و صدمات و همچنین پایداری خدمات گاز رسانی، اینگونه تجهیزات خریداری شده است.

شمس اللهی اضافه کرد : این تجهیزات شامل آچار شیر‌های پلی اتیلن و فلزی، ابزار آلات مورد نیاز، اسکوئیزر دستی و هیدرولیک، موتور برق، دستگاه جوشکاری الکتروفیوژن و ... بوده است.

او ادامه داد: این شرکت برنامه‌های مدونی برای خرید تجهیزات بحران در سایر شهرستان‌های استان در دست اقدام دارد که به مرور زمان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.