سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کش روزن‌های حرفه‌ای در دام پلیس/ سرقت طلا از تهران تا خواف

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری متهمان پرونده کش روزنی‌های حرفه‌ای طلا خبرداد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مردی ۴۰ ساله و ۲ خانم ۲۲ و ۳۴ ساله با مراجعه به یک طلافروشی در شهرستان خواف به قصد خرید طلا چند دقیقه‌ای را داخل مغازه بودند و سپس محل را ترک کردند. مالک طلا فروشی بلافاصله پس از خروج آن‌ها متوجه شد این افراد ناشناس چند تکه طلا را  کش روزنی کرده و به سرقت برده اند.

مالباخته با نگرانی موضوع را به پلیس اعلام کرد و خواستار پی گیری سریع پرونده برای دستگیری متهمان فراری شد.

سردار ابراهیم قربان زاده جانشین فرمانده انتظامی  خراسان رضوی گفت: با توجه به اعلام این سرقت در خواف توسط افرادی که بومی نبوده و این احتمال که آن‌ها در دیگر شهر‌های استان نیز مرتکب کش رو زنی‌های تیزدستانه شوند، دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی خواف با هدایت مستقیم فرمانده انتظامی این شهرستان وارد عمل شدند و در همان دقایق اولیه با بررسی‌های علمی صحنه سرقت، متهمان را چهره زنی و تحت تعقیب قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی  خراسان رضوی ادامه داد: با اقدام‌های گسترده اطلاعاتی، متهمان پرونده ردزنی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

قربان زاده بیان کرد: متهمان که اهل تهران هستند در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دیدند در تحقیقات اولیه به ۷ فقره سرقت طلا در دیگر شهر‌های خراسان رضوی و  سمنان اعتراف کردند.

او تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی پرونده  به مراجع قضایی معرفی شده اند و تحقیقات  برای کشف دیگر ابعاد پرونده ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.