سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهان سلطه توانایی قدرت‌نمایی در مقابل ایران را ندارد

رئیس اوقاف گفت: امروزه کشور‌های سلطه گر توانایی قدرت نمایی در برابر جمهوری اسلامی ایران را ندارند و تنها ژست قدرت نمایی می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف در آئین آغاز عملیات اجرایی یادمان شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس اظهار کرد: حاج قاسم فرعون زمان را شناخت و در تمام تحلیل‌های غربیان نام سردار سلیمانی می‌درخشد و او جبهه سلطه را عقب راند و آرزو می‌کرد که در سرزمین عتبات عالیات به شهادت برسد.

وی ادامه داد: امروز جهان سلطه به عقب رانده شده است و هیچ قدرتی ندارند، آن‌ها فقط قیافه قدرت می‌گیرند، اما در برابر قدرت نمایی جمهوری اسلامی ایران توانایی مقابله ندارند.

خاموشی بیان کرد: آیات بسیار زیادی در قرآن وجود دارد که می‌توانیم آن را برای سردار سلیمانی بخوانیم، یک سال از شهادت گذشت و تمام مردم ایران برای شهادت او گریستند، به شهادت رسیدن او مصداق آیه شریفه قرآن است.

رئیس سازمان اوقاف گفت: ما باید از سردار سلیمانی درس‌های زیادی بگیریم و مانند او به ولایت تمسک ورزیم و شخصیت او الگوی ما شود و در دنیایی دیگر دستگیرمان باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.