سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۲ سارق مسافربرنما در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری ۲ سارق مسافربرنما و کشف ۴ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان صبح امروز گفت: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر اینکه راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پراید ۱۳۱ سفیدرنگ شیشه دودی با شگرد مسافرکشی و با تهدید سلاح سرد از آن‌ها سرقت کرده، بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با کار اطلاعاتی سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ تقی زاده تصریح کرد: سارقان دستگیر شده که یکی پدر در نقش راننده و دیگری پسر به عنوان سرنشین عقب خودرو بوده که به هنگام سوار کردن مسافر به خصوص بانوان شهروند با تهدید چاقو آن‌ها را به مسیر خلوت و حاشیه هدایت و اقدام به سرقت وسایل به خصوص طلاجات می‌کردند، در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح سرد (قمه) و یک جفت پلاک سرقتی کشف شد.

او ادامه داد: متهمان ضمن مواجه حضوری با مالباختگان و بازجویی پلیس تاکنون به چهار فقره سرقت مسلحانه با قمه با شگرد مسافربرنما معترف و پس از تکمیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ تقی زاده با بیان اینکه در طول ۳ دهه خدمت خود، حوادث تلخ ودردناکی را مشاهده و سپری نموده است گفت: این پرونده به واسطه دستگیری پدر و پسر به اتهام سرقت نیز از جمله پرونده‌های تلخی بود که قلب و ذهن انسان را جریحه دار می‌کند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.