سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در حمایت از خانواده‌های زندانیان

به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه، ۵۰۰ بسته معیشتی در حمایت از خانواده‌های زندانیان استان تهیه و بین آن‌ها توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در ادامه رزمایش کمک مومنانه به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان، ۵۰۰ بسته معیشتی در حمایت از خانواده‌های زندانیان استان تهیه و بین آن‌ها توزیع شد.

رسول بهرامی‌پور مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت : این سازمان در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه که در این شرایط کرونایی نیازمند خدمات‌رسانی و یاری‌رساندن هستند، فعالیت دارد.

او ادامه داد: از آنجایی که یکی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه زندانیان هستند سازمان بسیج حقوقدانان استان در راستای کمک به خانوار‌های زندانیان نیازمند به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد سردار رشید سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی امروز رزمایش کمک مومنانه برگزار کرده است.

بهرامی‌پور افزود: اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی و مواد غذایی به خانواده‌های نیازمند و سرکشی از برخی از این خانواده‌ها به نمایندگی از این جامعه نیازمند، با حضور مسئولان، مدیر کل زندان‌های استان و سازمان بسیج حقوقدانان استان، هم‌اکنون در حال انجام است.

او با دعوت از خیران در راستای آزادسازی زندانیان با اولویت جرائم غیرعمد، گفت: طرح آزادسازی زندانیان امسال در دستور کار است که تاکنون در قالب ۲ مرحله، ۱۶۱ زندانی جرائم غیرعمد آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند و این طرح طی سه مرحله دیگر تا پایان امسال ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.