سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اساس کار کمیته امداد مبتنی بر تقوای الهی است

امام‌جمعه کرمان بابیان اینکه اساس کار در کمیته امداد مبتنی بر تقوای الهی است، گفت: جنس کار در کمیته امداد ناب و ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کمیته امداد منطقه دو کرمان ضمن گرامی داشت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به برخی از ویژگی‌های شخصیتی این سردار بزرگ اشاره کرد و گفت: در کمیته امداد سه محور خیلی قابل‌توجه و مهم است که اولین محور مأموریت ذاتی این نهاد که همان رفع محرومیت، مساعدت و کمک به اقشار نیازمند جامعه و رعایت تقوای الهی است.

او بابیان اینکه اساس نهاد‌های انقلابی ازجمله کمیته امداد بر تقوای الهی است افزود: جنس کار این نهاد ناب و ارزشمند است و این ویژگی، این نهاد را نسبت به خیلی از ادارات و سازمان‌ها متمایز کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: ویژگی دیگر کار کمیته امداد عمل جهادی، میدانی و در خط مقدم بودن است.

او تأکید کرد: این‌یک توفیق الهی است که خداوند نصیب شما امدادگران کمیته امداد کرده است که چند سال از عمر خود را در این نهاد مقدس و درراه خدمت به محرومان سپری کنید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در ادامه گفت: همه مسئولیت‌هایی که در زندگی به ما داده می‌شود یک امتحان است نه باید از گرفتن این مسئولیت‌ها خوشحال و نه از دست دادن آن‌ها ناراحت باشیم.

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز گفت: ادارات کمیته امداد منطقه یک و دو در کرمان ویترین اداره کل هستند و هر پیشرفت، سیاست‌گذاری که انجام شود در کل مجموعه امداد نشان داده می‌شود.

اوبیان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی که مردم در سختی هستند باید به جامعه امید داد و باکار و تلاش شبانه‌روزی و جهادی اجازه ندهیم دشمن باعث ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در بین افراد جامعه شود.

صادقی بابیان اینکه هنر ما در کمیته امداد این است که امید به زندگی در مردم را افزایش بدهیم بیان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده آمار پایبندی خانواده‌ها به زندگی مشترک در بین مددجویان کمیته امداد بالاتر از نرم کشوری است.

او در ادامه بابیان اینکه توانمندسازی مددجویان یکی از اولویت‌های مهم و اصولی این نهاد است گفت: کمیته امداد جز دستگاه‌های برتر در سطح استان در حوزه اشتغال است و اقدامات خوبی در سطح استان در حوزه اشتغال محرومان به همت این نهاد صورت گرفته است و نگاه ما بر این است که اقتصاد خانواده‌های تحت حمایت را توسعه بدهیم.

صادقی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه مدل‌های فقر بسیار زیاد هستند متأسفانه این باعث شده است که حجم مراجعه مخصوصاً به ادارات کمیته امداد شهر کرمان افزایش پیدا کند.

در پایان از زحمات عباس شکوهی، رییس سابق اداره کمیته امداد منطقه دو کرمان تجلیل و با حکم مدیرکل کمیته امداد استان وحید علیدادی سلیمانی به‌عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.