سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام؛

آموزش توأم با نظارت یکی از مهمترین رویکرد‌های تعالی بخش در نیروی انتظامی است

سرهنگ علی محمدی گفت: آموزش توأم با نظارت یکی از مهمترین رویکرد‌های تعالی بخش در نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در جمع فرماندهان و معاونان ستادی انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه توان و ظرفیت همه مدیران باید بر توسعه نظم و انضباط و برخورد با تخلفات و کجروی‌ها باشد، افزود: نظارت دقیق، مراقبت و توجه به مشکلات کارکنان می‌تواند از بروز آسیب‌ها جلوگیری کند.

او آموزش توأم با نظارت را یکی از مهمترین رویکرد‌های تعالی بخش در نیروی انتظامی برشمرده و بیان داشت: در کنار احصاء معایب و نواقص موجود می‌توان بر پایه آموزش به مهارت رسید و مهارت نیز امنیت پایدار و صیانت و سلامت کارکنان را به ارمغان خواهد داشت.

سرهنگ علی محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح‌های حفاظتی اشاره کرد و گفت:هر چه طرح‌های حفاظتی در یگان‌ها بروز باشند شاهد کاهش شکست‌های حفاظتی در یگان‌ها خواهیم بود.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان ایلام بیان داشت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و به هیچ وجه با افرادی که بخواهند امنیت عمومی جامعه را خدشه دار کنند برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.