سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی

رئیس پلیس راهور مازندران از تمدید مهلت ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راهور مازندران با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های استان وجود داشت، گفت: زمان ترخیص موتور سیکلت‌های توقیف شده در پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های نیروی انتظامی مازندران تمدید شد.

او افزود: مالکان یا متصرفان می‌توانند با در دست داشتن اسناد مالکیت موتورسیکلت و رسید توقفگاه‌ها و کارت ملی با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ شهر محل سکونت خود نسبت به ثبت درخواست ترخیص موتورسیکلت اقدام کنند.

سرهنگ بیگلری گفت: متصرفان باید یکی از اسناد موتورسیکلت و کارت ملی و شماره تماس همراه به نام خود و نشانی محل سکونت و کار خود به همراه قبض یا رسید پارکینگ را ارائه کنند.

رییس پلیس راهور مازندران افزود: موتورسیکلت‌های فاقد پلاک یا پلاک غیر مجاز که در سامانه شماره گذاری و سامانه پارکینگ‌ها ثبت نشده اند به پلیس آگاهی مراجعه و مشکلات خود را پیگیری کرده و بعد از آن برای ترخیص مراجعه کنند.

در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و دستور فرمانده ناجا، ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی که تا تاریخ ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۸ در پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های پلیس به دلیل تخلفات رانندگی توقیف شده بودند از ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۹ آغاز شد.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
یوزسف بقایی
۰۹:۰۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام،سال 95موتورمان از درخانه توقی ششد،مدارک کامل بود برادرم جرمی مرتکب شد کع ربطی به موتور نداشت که حبسش هم کشید،وقتی به پارکینگ مراجعه کر دم بدون اینکه مدارک راببینه گفت فروخثه شد
وقتی گفتم طرح آزادسازی موتوره
درعین ناباوری میگه هرکی گفته ،ک،شعر ه
لطفا کمکم کنید التماس دعا