سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سرگیری فعالیت مشاغل یک، ۲ و ۳ با رعایت نکات بهداشتی در خوزستان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شده که در شهر‌های زرد مشاغل گروه‌های یک، ۲ و ۳ با رعایت نکات بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید محمد علوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به از سرگیری فعالیت تالار‌ها و سالن‌های غذاخوری گفت: در ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شده که در شهر‌های زرد مشاغل گروه‌های ۱، ۲ و ۳ با رعایت نکات بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

او افزود: تالار‌های پذیرایی جزو مشاغل گروه ۳ هستند و می‌توانند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با ۵۰ درصد ظرفیت و زیر نظر کارشناس بهداشت محیط فعالیت کنند.

علوی تصریح کرد: هر چند از نظر اجرایی، تابع دستور‌های ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، اما باید توجه داشت در اماکنی که شرایط انتقال کرونا وجود دارد و خطر هنوز رفع نشده است، هر گونه تجمع و به ویژه حضور در مراسم عروسی که در آن ماسک برداشته می‌شود و مردم غذا می‌خورند، خطرناک است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تصویب فعالیت تالار‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت، بیان داشت: در مراسم عروسی، مهمانان ماسک نمی‌زنند و در فاصله نزدیک به هم می‌ایستند و در کنار یکدیگر، مواد غذایی مصرف می‌کنند بنابراین عملا خطر انتقال بیماری با هر تعداد مهمان در تالار‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.