سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام کار‌های جدید و خلاقانه با تلاش شهرداران زمینه ساز تحول شهر است

استاندار کرمانشاه گفت : شهرداران تلاش کنند که با انجام کار‌های جدید و خلاقانه زمینه تحول را در شهر فراهم کنند، به یقین نام چنین شهرداری هیچ‌گاه از ذهن مردم پاک نمی‌شود .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در دیدار با شهرداران جدید «بانه وره» و «ازگله» خواستار دقت و تلاش، همراه با پیگیری از سوی شهرداران برای تاثیرگذاری و تحول در شهر‌ها شد.

او گفت : شما با انجام یک کار جدید می‌توانید آثار خوبی از خود به جای بگذارید که مردم سالیان سال از شما به خوبی و نیکی یاد کنند و شما باید توجه داشته باشید که همه چیز پول و اعتبار نیست بلکه آن عاملی که می‌تواند منجر به پویایی شهر شود خلاقیت، ابتکار و پیگیری از سوی شهردار است.

او با اشاره به مدارک مرتبط شهرداران جدید بانه وره و ازگله خواستار استفاده و بکارگیری این مدارک و تخصص‌ها همراه با تعهد، ابتکار، خلاقیت و پیگیری شد و افزود: به طور قطع حرکت در مسیر اجرای طرح‌ها و برنامه‌های جدید منجر به پویایی شهر‌ها خواهد شد و شما با پیگیری و هماهنگی با ادارات و دستگاه‌های مختلف می‌توانید که زمینه بسیار مناسبی را برای توسعه شهر‌های خود رقم بزنید.

مقام عالی استان خواستار توجه به بکارگیری المان‌ها و طرح‌های جدید در ورودی شهر‌ها شد و افزود: ورودی جذاب شهر‌ها نقش بسیار ویژه‌ای در توسعه گردشگری و جذب مسافران دارد و این مهم می‌تواند منجر به رونق اقتصادی و افزایش درآمد در شهر‌ها شود.

او گفت: خصوصیات و ویژگی یک شهردار ساعی و تلاشگر این است که یک کار خوب از خود به جای بگذارد که مردم از چنین شهرداری به خوبی یاد کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.