سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حزب‌الله عراق: مقاومت برای مقابله با استکبار آمریکایی در عراق، یک گزینه بدون بازگشت است

سخنگوی کتائب حزب الله با تاکید براینکه تحرکات آمریکا زیرنظر محور مقاومت است، گفت: مقاومت برای مقابله با استکبار آمریکایی در عراق، یک گزینه بدون بازگشت تلقی می‌شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، محمد محیی سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق با تاکید بر این موضوع که بهترین راه در حال حاضر مقابله با اشغالگران آمریکایی است، گفت: از این رو در صورتی که برخی از قدرت‌های عراقی به حضور آمریکا امیدار باشند، قطعا باخت در انتظار ماست.

وی ادامه داد: تحرکات آمریکا زیر نظر محور مقاومت است که دارای توانمندی‌های بسیاری است.

سخنگوی کتائب حزب الله با تاکید بر لزوم یکپارچی میان مواضع همه کشور‌ها و جنبش‌های محور مقاومت، اظهار کرد: گزینه مقاومت در جهت مقابله با استکبار جهانی آمریکا که تلاش خود را برای تحمیل خواست خود بر مردم عراق می‌کند، یک گزینه بدون بازگشت محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۱۰:۰۴ ۱۵ دی ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
فقط به فقط بی هیچ شکی اتحاد خردمندانه و همدلی خردمندانه منسجم و هماهنگ و یکپارچه امت واحده رسول الله ص زیر سایه رهنمودهای تنها یک رهبر فرزانه خردمند بصیر آگاه هوشیار ولایت فقیه عادل عدالت گستر و پیروی از ایشان و پیروی از مکتب سلیمانی در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص رمز پیروزیهای پی در پی و بزرگ و اخراج و نابودی آمریکایهای تروریست و همپیمانان و جیرخوارانشان است از سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و خلاص و رمز تشکیل تمدن نوین اتحادیه باشکوه و با عظمت و پیشرفته و عدالت گستر حقوق بشرانه بدون تبعیضگریهای مختلف عادلانه سخاوتمندانه نظربلندانه است .
روح بلند مرتبه و ملکوتی و مطهر شهداء و الصدیقین سردار ابو مهدی المهندس عزیز و بزرگوار و سردار دلها سپهبد سرباز حاج قاسم سلیمانی عزیز و بزرگوار و یاران و همراهانشان شاد باد .
يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم .
ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین دین اسلام ناب محمدی ص) خداوند جل جلاله را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان قدمهایتان را استوار می‌دارد.
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .