سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش مشارکت عمومی در ارتقاء امنیت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان گفت: امنیت بدون مشارکت عمومی امکان پذیر نخواهد بود و لازمه ارتقای امنیت مشارکت همگانی است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سروان امیرسام کمایی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان دیروز در نشست تعاملی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  پیرامون موضوع امنیت اجتماعی و نقش مشارکت عمومی در ارتقاء امنیت گفت: امنیت بدون مشارکت عمومی امکان پذیر نخواهد بود لازمه ارتقای امنیت مشارکت همگانی و حضور میدانی دستگاهها ، نهادها  و سازمانهایی ست که در برقراری امنیت پایدار نقش اساسی و مهمی در این زمینه دارند

او به نقش حساس و کلیدی خیرین امنیت ساز اشاره کرد و  افزود : ایجاد امنیت یک محصول جمعی است و نیازمند عزم همگانی است، امنیت از نظر پلیس، زمانی ماندگار خواهد بود که مردم همراه باشند و بر همین اساس بزرگان و خیرین امنیت ساز در تمام حوزه ها به خصوص در زمان درگیری و نزاع ها پا به میدان گذاشته و با حمایت های معنوی و مالی خود همیشه مثبت عمل کردند.

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان تصریح کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی آبادان به پشتوانه این بزرگان توانسته است امن ترین استان کشور را شکل دهد.

او با بیان اینکه امنیت، موجب شادابی و نشاط  درجامعه می‌شود، افزود: خدمت شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی در آبادان بی مثال است وامیدواریم که بتوانیم این خدمت به مردم را بهتر و مثمر به ثمرتر کنیم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان در خاتمه یادآور شد : اگر در جامعه‌ای امنیت و احساس آن تحقق پیدا کند آن جامعه می‌تواند پله‌های ترقی را به سرعت طی کند؛ چراکه با وجود امنیت است که می‌توان به هدف ها دست یافت.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.