سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احیای عرصه های جنگلی در خرامه

یک هکتار از عرصه های جنگلی‌ آسیب دیده از آتش سوزی روستای، ولی آباد شهرستان خرامه با همکاری طبیعت دوستان خرامه سبز و احیاء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هدایت فرد رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرامه با اشاره به اجرای عملیات بذرکاری در این منطقه گفت:این عملیات با همکاری دادستان، اهالی و اعضاء شورای اسلامی روستای، ولی آباد  خرامه انجام شد.

او، بیان کرد: در این مراسم جمعی از بهره برداران و روستاییان نیز حضور داشتند که با کاشت بذر بادام کوهی و ارژن حدود یک هکتار از عرصه‌های جنگلی آسیب دیده در شهرستان خرامه را  احیاء کردند.

هدایت فرد، تصریح کرد: مشارکت مردمی در اجرای عملیات بذرکاری و نهالکاری عرصه‌های جنگلی و طبیعی نقش بسزایی در حفظ و توسعه این عرصه‌ها دارد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان خرامه در ادامه با اشاره به تغییرات آب و هوایی، تولید اکسیژن، کاهش فرسایش خاک، تجدید حیات طبیعی و جلوگیری از بروز پدیده گرد و غبار را از جمله مزایای مهم جنگل‌کاری دانست و ادامه داد: حفظ پوشش گیاهی و توسعه طرح‌های منابع طبیعی از جمله اولویت‌های اساسی در حفاظت از این عرصه ها است که نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی همواره در تلاش برای مراقبت از این منابع ارزشمند و برخورد با متخلفان و افراد سودجو هستند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.