سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لوح جدید پویش مرد میدان با حرکت دست حاج قاسم سلیمانی

کانال مجازی منتسب به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تصویر متفاوتی را از حرکت دست سردار دل‌ها در قالب پویش مرد میدان منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کانال مجازی منتسب به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام و یاران ایشان، طی چند روز اخیر تصاویر، ویدئوها و تصویرنوشته‌های متفاوتی را منتشر کرد که در آخرین پست کانال تلگرامی خود تصویر قابل تاملی را از حرکت دست سردار دل‌ها و انگشتر معروف ایشان منتشر کرد.


بیشتر بخوانید


این کانال در این لوح عنوان قهرمان (HERO) را که ترند برتر توئیتر بود استفاده کرده و این تصویر را در معرض نمایش قرار داد. در ادامه آن را با کیفیت عالی و جزئیات بیشتر مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۶ دی ۱۳۹۹
من همیشه برای سلامتی وموفقیت نیروهای مقاومت درسراسر جهان دعا می کنم سلام بر شهیدان مقاومت سلام برعماد وجهادمغنیه سلام برسردار دلها حاج قاسم سلیمانی وشهید ابو مهدی مهندس وهمراهان شهیدشان .مرگ بر دشمنان نیروهای مقاومت .به امید روزی که منتقم ما ازراه برسد وانتقام همه خونهای به ناحق ریخته شده را از شیطان صفتان بگیرد اللهم صل علی محمد وآل محمد.