سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت یک مورد فوت ناشی از کرونا طی شبانه روز گذشته در خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته فقط یک مورد فوت ناشی از کرونا در خوزستان ثبت شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر وضعیت استاناز نظر شیوع بیماری کرونا در شرایط خوبی است و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد و دیروز از بین بیماران کرونایی استان تنها یک نفر فوتی داشتیم.

او بیان داشت: حفظ این شرایط منوط به همکاری و همراهی مردم خواهد بود.  هم اکنون بیمارستان رازی در ۲ فاز قرمز و سبز در حال فعالیت است همچنین خدمات غیرکرونایی در بخش‌های دیگر ازجمله بخش زنان و زایمان، نوزادان و مسمومیت‌ها درحال انجام است.

ابول‌نژادیان افزود: درحال حاضر تمامی شهر‌های استان خوزستان دارای وضعیت زرد هستند و تجمع بیش از ۳۰ نفر خلاف مصوبه ستاد ملی کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: درست است که شرایط استان بهتر شده، اما هنوز کرونا تمام نشده و تا زمانی که یک نفر در استان آلوده باشد هر آن احتمال شعله ور شدن بیماری وجود دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: رعایت اصول بهداشتی در شهر‌های استان به نسبت هفته‌های گذشته کاهش یافته که تلاش می‌کنیم از ورود افراد بیمار به ادارات، فروشگاه‌ها، فرودگاه‌ها و سایر اماکن بزرگ جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.