سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت سردار سلیمانی موجب بیداری آزادی خواهان جهان شد

فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی گفت:شهادت سردارسلیمانی موجب بیداری مردم جهان در برابر استکبار جهانی وحدت و همبستگی بین مردم و آزادی خواهان جهان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیر حدادی سامانی فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی در جمع کارکنان و مسئولین یگان به مناسبت بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت:تشکیل جبهه مقاومت در کشور‌های منطقه در مبارزه با دشمن مسلح استکباری از ابتکارات و اقدامات ویژه سردار سلیمانی بود که نتایج آن موجب شکست داعش و ایجاد امنیت در سطح منطقه گردید.

او بیان کرد:همه این اقدامات به صورت واحد و یکپارچه با هم افزایی بین نیرو‌های رزمنده کشور‌های عراق، ایران، افغانستان، و پاکستان انجام شد، که در کمتر از ۵ سال دولت رسمی داعش را از بین برد و توطئه دشمنان مبنی بر ایجاد فتنه و آشوب با راه اندازی جنگ‌های نیابتی بین مسلمانان را با شکست روبرو نمود.

امیر حدادی سامانی یادآور شد: وقتی دشمن در مدت ۴۰ سال انقلاب اسلامی نتوانست برنامه‌های خود را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی اجرا نماید، با ایجاد نیرو‌های وابسته و گرو‌های تکفیری، چون داعش دست به ایجاد جنگ بین مسلمانان در کشور‌های اسلامی منطقه زد که قصد گرفتاری ایران در این  وضع را داشت که احترام به موقع رزمندگان اسلام به فرماندهی سردار سلیمانی موجب کاهش این نقشه باشد.

او تصریح کرد :حاج قاسم  سلیمانی تربیت یافته مکتب حسینی و انقلاب اسلامی بودو همانند سایر فرماندهان رشید کشورمان پا در رکاب و مطیع ولایت و رهبری بوده است. با استفاده از فرهنگ عاشورایی و ایثار در برابر استکبار مقاومت کرد و این روحیه را به نسل‌های بعدی انتقال داد.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.