سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارک جنگلی نوید محمدی به پارک ورزش و سلامت تبدیل می‌شود

با برنامه ریزی‌های انجام شده با هیئت ورزش‌های همگانی فارس پارک جنگلی نوید محمدی به پارک ورزش و سلامت در شیراز تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رستم زاده شهردار منطقه ۴ شیراز گفت: با توجه به دستور شهردار شیراز در خصوص احداث بوستان‌های ورزش و سلامت در مناطق ۱۱ گانه و دارا بودن شرایط و امکانات موجود در پارک هفت کاری نوید محمدی سعی خواهیم کرد با مشارکت کارشناسان تخصصی هیئت ورزش همگانی استان با افزودن امکانات جدید و به روز بستر لازم را جهت فراهم کردن این امر مهم مهیا کنیم.

او تصریح کرد: با تعامل و همکاری منطقه ۴ با هیئت ورزش‌های همگانی استان سعی خواهیم کرد با تجهیز و فراهم کردن امکانات در پارک نوید این پارک به اولین پارک تخصصی ورزش‌های همگانی در محدوده منطقه ۴ و حتی شهر شیراز تبدیل شود.

رستم زاده با اعلام آمادگی هرچه بیشتر شهرداری منطقه ۴ در امر توسعه ورزش گفت: شهرداری منطقه ۴ در کنار ارائه خدمات با پرداخت، به حوزه ورزش و سلامت با جدیت دنبال و در برنامه کاری خود قرار خواهد داد.

او در خصوص نخستین پارک ورزش‌های همگانی در منطقه چهار نیز گفت: با تمام توان در کنار کارشناسان متخصص هیئت ورزش‌های همگانی تلاش خواهیم کرد، این پارک با نظر کارشناسان در سریعترین زمان آماده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس ضمن قدردانی از رویکرد شهرداری منطقه ۴ در امر ورزش، گفت: با توجه به اهمیت توسعه ورزش‌های همگانی در سطح شهر در جهت سلامت و نشاط شهروندان آمادگی همکاری همه جانبه با منطقه ۴ در تبدیل شدن این پارک به اولین پارک تخصصی ورزش‌های همگانی در شهر شیراز را داریم.

سیروس پاک فطرت افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده توسط کارشناسان این هیئت و همکاری خوب منطقه این پارک یک پارک ویژه جهت ورزش‌های همگانی در شیراز تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
احمد
۰۳:۱۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۰
پارک جنگلی نوید محمدی کجاست دقیقا؟توی نقشه پیدا نمیکنم