سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث چهاردهم دی‌ماه سال ۹۹؛

سارق کابل برق با ۲۰ فقره سرقت روانه زندان شد/سواری لیفان با ۱۶ کیلو تریاک توقیف شد

مهم‌ترین حوادث ۱۴ دی‌ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشتبه ۱۴ دی‌ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جاسازی ۱۵ کیلو تریاک در کپسول سی ان جی 

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۱۵ کیلو تریاک که به صورت حرفه‌ای در کپسول سی ان جی سواری پراید جاساز شده بود خبر داد.

سرهنگ داود امجدی اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی هورمود عباسی لارستان حین کنترل محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۵ کیلو تریاک که به صورت حرفه‌ای در کپسول سی ان‌جی جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان را نخواهد داد.

سواری ال ۹۰ حامل تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک سواری ال ۹۰ و کشف ۳۸ کیلو و ۷۳۰ گرم تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: ماموران انتظامی "داراب" در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک سواری ال ۹۰ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۳۸ کیلو و ۷۳۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سواری لیفان با ۱۶ کیلو تریاک توقیف شد

فرمانده انتظامی نی‌ریز از توقیف سواری لیفان و کشف ۱۶ کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، روز گذشته ماموران انتظامی نی‌ریز حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری لیفان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۶ کیلو تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص ۳ قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

کامیون حامل ۲۷ تن قیر قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی بوانات از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۲۷ تن و ۲۸۰ کیلوگرم قیر قاچاق خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی کلانتری مرکزی "بوانات" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه کامیون سوختکش مشکوک شدند.

او افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن، ۲۷ تن و ۲۸۰ کیلوگرم قیر قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرصت ۷ روزه پایان طرح استثنایی آزاد سازی موتورسیکلت‌های رسوبی

فرمانده انتظامی داراب با اشاره به استثنایی بودن طرح آزاد سازی موتورسیکلت‌های رسوبی، گفت: از مردم انتظار داریم در ۷ روز باقی مانده از اجرای این طرح، به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنند.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: ما از مردم عزیز انتظار داریم که در این فرصت ۷ روزه باقی مانده به پایان این طرح استثنایی، جهت آزادسازی موتورسیکلت‌های رسوبی به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کنند و به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا، آن را موکول به روز آخر نکنند.

فرمانده انتظامی داراب با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت رفع توقیف شده است، افزود: در این طرح برای آزاد سازی به بیمه، گواهینامه و سایر مدارکی که در گذشته نیاز بود نیست.

سرهنگ نوشاد با اشاره به مزایای دیگر اجرای این طرح، بیان داشت: طی تمهیداتی که در این طرح در نظر گرفته شده است هزینه نگهداری در پارکینگ‌ها برابر تعرفه سال ۹۴ و حداکثر مساعدت محاسبه خواهد شد.

سارق کابل برق با ۲۰ فقره سرقت روانه زندان شد

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد گفت: سارق کابل برق با ۲۰ فقره سرقت روانه زندان شد.

سرهنگ مهراب زارع پور اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان "لامرد"، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در این خصوص یک سارق سابقه دار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد با بیان اینکه سارق در بازجویی اولیه به ۲۰ فقره سرقت کابل برق اقرار کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف پژو و کشف ۲۹ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی جهرم از توقیف سواری ۴۰۵ و کشف ۲۹ کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی بیان کرد: ماموران انتظامی "جهرم" در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک سواری ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی جهرم افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۲۹ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه راننده با توجه به کوهستانی بودن منطقه متواری شده است، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

ترخیص ۶۵ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از ترخیص ۶۵ دستگاه موتورسیکلت رسوبی خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی اظهار داشت: از ابتدای طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا کنون، ۶۵ دستگاه موتورسیکلت از پارکینگ‌های این شهرستان رفع توقیف و ترخیص شده است.

او ادامه داد: طرح تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در راستای جلب رضایت عمومی و برگشت اموال مردم به آن‌ها توسط پلیس راهور در سطح شهرستان و همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به وجود ۱۶۰ دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های این شهرستان، تصریح کرد: با توجه به اتمام مهلت ۲ ماهه اجرای طرح تسهیل تا ۷ روز دیگر، این یک فرصت بسیار مناسبی برای ترخیص موتورسیکلت‌ها است.

سرهنگ مسعودی گفت: مالکان و متصرفان قانونی موتورسیکلت‌های رسوبی می‌توانند برای ترخیص موتورسیکلت خود و استفاده از مزایای این طرح به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.