سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انسداد بیش از ۳۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در فارس

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه‌ای فارس گفت: عملیات انسداد بیش از ۳۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در منطقه کامفیروز استان فارس آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه‌ای فارس با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تعادل بخشی منابع آب‌های زیرزمینی، عملیات مقابله با جرائم این حوزه شامل انسداد چاه‌های غیرمجاز را در مناطق کامفیروز جنوبی و شمالی آغاز کرده ایم.

کرامت الله کریمی مزیدی گفت: در این عملیات که از دیروز شنبه سیزدهم دی ماه آغاز شده است، ۳۰۴ چاه غیرمجاز، پر و مسلوب المنفعه خواهد شد.

او افزود:گروه‌های گشت و بازرسی آب منطقه‌ای فارس با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی این عملیات را به مدت یک هفته انجام می‌دهند.

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه‌ای فارس تاکید کرد: حجم آب سفره‌های زیرزمینی در نقاط مختلف فارس به خاطر حفر یا فعال کردن چاه‌های غیرمجاز به طرز نگران کننده‌ای کاهش می‌یابد و ما با اجرای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب‌های زیرزمینی درصدد حفظ حجم این سفره‌ها هستیم. کاهش حجم آب سفره‌های زیرزمینی، زندگی آینده بشر را به مخاطره می‌اندازد.

او هشدار داد: حفر یا فعال کردن چاه‌های غیرمجاز، جرم تلقی می‌شود و پیگیری دستگاه قضایی را به‌دنبال دارد. گروه‌های گشت و بازرسی آب منطقه‌ای فارس در حال رصد شبانه روزی این جرائم هستند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۴ دی ۱۳۹۹
کاش شهر ما هم اینجوری بود.پانزده سال از یک چاه غیر مجاز شاکی هستیم.انسدادش نکردن هیچ مطلع شدیم میخوان بهشون پروانه بهره برداری هم بدن.استان همدان.شهر کبودراهنگ روستای حصار