سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاموش شدن تنور ۱۸۷ نانوایی

۱۸۷ نانوایی متخلف در مازندران پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: ۱۸۷ نانوایی متخلف از آغاز طرح تشدید نظارت بر واحد‌های خبازی تاکنون در مازندران پلمب شده اند.

او افزود: در این طرح، تاکنون ۲۸۶ نفر بازرس در قالب ۱۹۳ تیم بازرسی استانی از ادارات غله، صمت، دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری‌ها و اتحادیه خبازان از ۱۷۲۰ واحد خبازی در ۱۳ شهرستان با رویکرد رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا بازدید کرده اند.

وفائی نژاد گفت: در ابن بازدید‌ها ۲۶ هزار و ۵۹۲ کیسه آرد عرضه خارج از شبکه شناسایی شد و ۲۲۲ واحد نیز به خاطر کم فروشی و کسری وزن چانه به عنوان متخلف به مراجع نظارتی معرفی شدند.

او از تعطیلی خودسرانه و غیرمجاز ۱۲۶ واحد خبازی در ۱۳ شهرستان خبر داد و افزود: برخورد‌های قانونی با واحد‌های متخلف صورت خواهد پذیرفت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه در کنار بازرسی اکیپ‌های استانی، بازرسی‌های شهرستانی نیز بصورت مستمر در حال اجرا است، گفت: ۵۲۷۲ مورد بازرسی شهرستانی تاکنون انجام شده که ۵۰۲ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی و ۱۱۰ واحد نیز به دلیل کم فروشی و تخلفات فروش آرد خارج از شبکه پلمپ یا کسر سهمیه شدند.

در اجرای مصوبات قرارگاه هماهنگی، پیگیری و پشتیبانی ستاد مقابله با ویروس کرونای استان طرح تشدید نظارت ویژه بر اجرای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در نانوایی‌ها با مشارکت ادارات غله، صمت، دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداریها، صدا و سیما و اتحادیه خبازان بصورت اکیپ‌های استانی و شهرستانی در حال اجرا است.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.