سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاج قاسم، محور وحدت جهان اسلام

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهادت حاج قاسم نشان داد، او محور وحدت جهان اسلام و ملت بزرگ ایران است و برای حاج قاسم حزب الله، حشد الشعبی، انصارالله و ... فرق نمی‌کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان پیش از ظهر امروز در سومین روز از ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مراسم گردهمایی تقریب مذاهب شیعه و سنی، گفت: حاج قاسم بزرگ ترین شخصیت تقریبی مذاهب  اسلامی جهان است.

او با اشاره به گذشت یک سال از شهادت سردار دل‌ها افزود: این فراق برای ما همواره تازه است و همیشه به یاد حاج قاسم خواهیم بود و شهادت این مرد بزرگ کهنه نمی‌شود؛ زیرا حاج قاسم قلب ملت بزرگ ایران است.

سردار معروفی تصریح کرد: امروز قلب ۸۰ میلیون ایرانی، قلب حاج قاسم هستند و همه اقوام و مذاهب با هر گرایش سیاسی، امروز کینه مقدس انتقام  را در دل خود دارند.

او با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی، عصاره ملت ایران است، بیان داشت: اگر کج اندیشان و دشمنان می‌خواهند، ملت ایران را بشناسند به حاج قاسم نگاه کنند و عقبه ملت ایران حاج قاسم است که با اطاعت محض از رهبری و درایت، همه وجودش را در طبق اخلاص می‌گذارد.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: اگر شهید سلیمانی غده سرطانی داعش را از بین نبرده بود، اروپایی‌ها و آمریکای‌ها باید در کشورشان قلع و قمع می‌شدند.

او گفت: شهادت حاج قاسم نشان داد، او محور وحدت جهان اسلام و ملت بزرگ ایران است و برای حاج قاسم حزب الله، حشد الشعبی، انصارالله و ... فرق نمی‌کرد.

 سردار معروفی افزود: حاج قاسم خروجی ولایت و این مکتب است و این هنر دین، انقلاب عاشورا و ولایت است به طوری که یک نفر از روستای دور افتاده و کارگر به بزرگ ترین شخصیت تبدیل شود.

این مراسم با حضور عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری و رییس دانشگاه ادیان و مذاهب سیستان و بلوچستان در مصلای امام علی(ع) شهر کرمان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.