سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رایکا در اندیشه صدرنشینی

تیم رایکا بابل فردا در ورزشگاه شهدای هفتم تیر میزبان خیبر خرم آباد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هفته هشتم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، فردا دوشنبه برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته تیم رایکا بابل از ساعت ۱۴ فردا دوشنبه ۱۴ دی ماه در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل میزبان خیبر خرم آباد است.

نادر دست نشان سرمربی باتجربه تیم رایکا بابل پس از کسب نتایج خوب در لیگ امسال و برد ارزشمند هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان، این هفته پس از دو بازی خارج از خانه، در بابل میزبان تیم خیبر خرم آباد خواهد بود.

رایکایی‌ها هرچند کار بسیار دشواری را در مقابل تیم متحول شده خیبر خواهند داشت، اما ریکا‌های جوان بابلی همیشه نشان دادند که در موقعیت‌های دشوار نتایج بسیار خوبی کسب می‌کنند و هواداران بابلی به تجربه نادر دست نشان دل بسته اند که بتوانند با کسب پیروزی در این دیدار خانگی به جمع مدعیان اضافه شوند.

تیم خیبر خرم آباد که ابتدا با سرمربیگری امید روانخواه کارش را آغاز کرده بود، با ۲ شکست در هفته‌های دوم و سوم و تساوی در هفته چهارم، روانخواه جای خود را به عبدالله ویسی سرمربی باتجربه فوتبال ایران داد.

ویسی با تساوی در هفته پنجم و ششم و پیروزی در هفته گذشته نشان داد که تیمش را نسبت به هفته‌های ابتدایی متحول کرده است و حالا با انگیزه‌های بالایی به بابل خواهند آمد.

تیم رایکا بابل با کسب ۳ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست ۱۱ امتیازی است و در رده هشتم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

تیم رایکا تنها سه امتیاز با تیم صدرنشین هوادار فاصله دارد و پیروزی در دیدار فردا می‌تواند آن‌ها را به بالای جدول برساند.

داوری دیدار دو تیم رایکا بابل و خیبر خرم آباد بر عهده سید ابوالفضل حسینی است و امیر محمد داود زاده و حمید رضا آذرنیاد وی را در امر داوری کمک می‌کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.