سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

سردار شهید سلیمانی رهبری را عمود خیمه دین می‌دانست

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید سلیمانی در برابر رهبری خاضع بود و ایشان را عمود خیمه دین می‌دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلستان شهدای اصفهان بیان داشت: شخصیت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و امثال ایشان در برخی آیات قرآن کریم تبیین شده است. مهمترین ویژگی این مجاهدان فی‌سبیل الله استحکام درونی است؛ به طوری که از درون احساس قدرت می‌کنند. حاج قاسم در ۴۰ سال گذشته لحظه‌ای احساس سستی نکرد.
او ادامه داد: شهید سردار سلیمانی در هر عرصه‌ای قوی بود و خداوند متعال مسلمان قوی را دوست دارد؛ زیرا اگر قوی باشیم زمینه ایستادگی در برابر مستکبران را کسب می‌کنیم. تنها راه مأیوس کردن دشمن قوی شدن از درون است و دشمن باید از ما اقتدار ببیند نه خنده. تمام سرداران ما چهره‌ای قدرتمند دارند و زیر سایه ولایت قدرت می‌یابند.
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: سردار سلیمانی داعشی را که آمریکا به وجود آورده بود نابود کرد و نوع شهادت ایشان نشانه عظمت او است. اینکه این سردار بزرگ را در نیمه شب ترور کردند چیزی جز ذلت آمریکا نبوده و نیست.
او افزود: درست است امروز گرفتاری داریم، اما گرفتاری مورد نظر دشمن را نداریم و تمام عزت امروز ایران اسلامی ما از شهدا است. شهید سردار سلیمانی مصداق آیاتی است که شهدا را محبوب خدا معرفی می‌کند. شهید سلیمانی همیشه قرآن به همراه داشت و همه وجودش عشق به مردم بود.
تویسرکانی بیان داشت: فرهنگ رشد و پیشرفت در وجود شهید سردار سلیمانی دیده می‌شد و در نیروی قدس سپاه از تجهیزات روز دنیا استفاده می‌کرد و همیشه اهل مطالعه بود.
او گفت: شهید سردار سلیمانی مظهر فرهنگ ایرانی و امت اسلامی است. برای ایشان شیعه و سنی هیچ فرقی نمی‌کرد و ایشان عاشق اهل بیت (ع) بود.
نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: شهید سردار سلیمانی با عمل خود تبلیغات سوء صهیونیست‌ها را که قصد تفرقه میان شیعه و سنی داشتند بی اثر کرد. ایشان به هیچ جناح سیاسی تعلق نداشت و نه خود را اصولگرا می‌دانست و نه اصلاح طلب، زیرا فقط وحدت در جامعه برای او مهم بود. شهید سلیمانی در برابر رهبری خاضع بود و ایشان را عمود خیمه دین می‌دانست.
او گفت: زمزمه‌های شوم دشمن نباید دل‌های ما را تضعیف کند، زیرا آن‌ها وحدت امت اسلامی را نمی‌خواهند. وحشت تمام وجود آمریکایی‌ها را گرفته و جریان مقاومت تا انتقام خون سردار سلیمانی را نگیرد راضی نمی‌شود. قاتلان شهید سردار سلیمانی باید قصاص شوند و به لطف خدا به زودی شاهد خروج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.