سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأثیر اقدامات حاج قاسم در ایجاد اعتماد به نفس در بین امت اسلامی

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار سلیمانی با اقدامات خود در بین امت اسلامی اعتماد به نفسی ایجاد کرده است که در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقابله می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم نخستین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه سردار سلیمانی در بین امت اسلامی اعتماد به نفس ایجاد کرده است، گفت: این اعتماد به نفس پتانسل قدرتمندی از نیرو‌های مذهبی و متدین امت اسلامی برای مقابله با دشمن برای جلوگیری از تحقیر امت اسلامی، جلوگیری از غارت و چپاول منابع کشور‌های اسلامی، جلوگیری از ایجاد تفرقه در امت اسلامی است که منشا اصلی آن رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

او به بیان فضائل، ویژگی‌ها و شخصیت حاج قاسم پرداخت و افزود: سردار سلیمانی همواره از حضور در رسانه و و رسانه‌ای شدن پرهیزمی کردند چرا که هدف وی کار مخلصانه بود وکار‌ها را به نام دیگران به ویژه شهدا ثبت می‌کردند و اعتقاد داشتند باید خدا ببیند و بپذیرد و در همه عرصه ها، چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران حضور در جبهه مقاومت، همواره توصیه شان این بود که همه این کار‌ها از برکات خون شهیدان است.

سردار شریف با شاره به اینکه در چند سال اخیر حضور وی در جبهه مقاومت، چهره شان را در میادین مختلف رسانه‌ای کرد، تصریح کرد: شما هرگز سراغ ندارید که این شهید والامقام، کنفراس خبری تشکیل داده باشند و یا در جمع خبرنگاران صحبت کرده باشد.

او بیان داشت: خداوند متعال به برکت اخلاص، شجاعت، درایت، تاثیرگذاری و کارآمدی وی در نابود سازی طرح‌های دشمن و انس و الفت خالصانه‌ای که با توده‌های مردم داشت، چنین عزت، آبرو و محبوبیتی به ایشان داد و این عزت و آبرو یک سرمایه و نرم افزاری بزرگ است که در اختیار حامیان انقلاب اسلامی قرار گرفت تا بتوانند راه این شهید سر افراز را در ناکام کردن توطئه‌های دشمن، سر افرازی ملت ایران و امت اسلامی و در آزاد سازی قدس شریف ادامه دهند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از وی به عنوان قهرمان ملت ایران و قهرمان امت اسلامی یاد کردند، گفت: در طول چهل سال گذشته، چنین تعبیری را از رهبر معظم انقلاب ندیده بودیم و این بیان کننده جایگاه بزرگ سردار سلیمانی در احیای امت اسلامی و مقابله با دشمن بوده است.

سردار شریف با اعلام اینکه انسان‌های آزاده حاضر نیستند زیر بار ظلم و ستم بروند، افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، اگر مکتب حاج قاسم تبیین شود، می‌تواند الگوی مناسبی برای همه جوانان امت اسلامی باشد.

او با اشاره به اینکه کشور ما در دوران دفاع مقدس، کار منحصر به فردی را با بکارگیری، حضور و مشارکت مردم انجام داد که یک کار صد درصد بدیع، ابتکاری و الگویی برای ایران اسلامی شد، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس یک شخصیت شاخص، تعداد زیادی از رزمندگان استان خود و مدافعین کشور را جمع می‌کرد و آن‌ها را در قالب تیم، لشکر، گردان برای مقابله با تجاوزات صدام به میدان نبرد می‌برد که این شخصیت بزرگ همان "حاج قاسم" بود.

سردار شریف بیان داشت: حاج قاسم بعد از دفاع مقدس نیز با همان روش در دنیای اسلامی پیش رفت به طوری که می‌بینید در کشور سوریه برای مقابله با داعش همه‌ی مردم سوری، عراقی، لبنانی، افغانستانی، پاکستانی و ایرانی در کنار هم می‌جنگند واین یک پیام قدرتمند نرم افزاری است برای دشمن که بدانند امت اسلامی بیدار شده و روح جدیدی در تار و پود آن دمیده شده است و دیگر زمان آن گذشته که صهیونیست با یک کشور در ارتباط باند و تلاش کند آن را تحقیر و اشغال کند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر امروز صهیونیست به هر نقطه‌ای از جغرافیای جهان اسلام تجاوز کند با انبوهی از جوانان شیفته و عاشق دفاع از مبانی اسلامی روبرو می‌شود که امیدواریم این پتانسیل در مکتب سلیمانی، یاران سلیمانی و فرماندهان سلیمانی که در ایران، عراق، سوریه و لبنان تربیت کرده است حفظ شود و مقدمه آزاد سازی قدس شریف که آرزوی همه امت اسلامی است را برآورده کند.

سردار شریف افزود: اسرائیل و کشور‌های عربی که سعی می‌کنند کار‌های حاج قاسم را عادی جلوه دهند، کسانی هستند که در گذشته نیز با رژیم صهیونیستی ارتباط پنهانی داشتند و این چیز جدیدی نیست، شاید به دلیل مسائل و نیاز‌هایی که نتانیاهو و ترامپ داشتند این روابط را علنی کردند، اما دیگر تهدید‌های حاکمان آنان برای امت اسلامی و مردم این کشور فرقی نمی‌کند و این افراد هم مثل بقیه خائنین امت عرب در نظر ملت هایشان خار و خفیف خواهند شد.

او تصریح کرد: آشکار شدن ارتباط این افراد با صهیونیست چهره واقعی آنان را برای مردم کشورشان، امت اسلامی و جوانان آشکار ساخت و جنایت اسرائیل را بیشتر افشا کرد و این پتانسیل بیشتری برای مصمم شدن امت اسلامی برای مبارزه با صهیونیست است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.