سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۵ درصدی تردد در جاده‌های فارس

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان فارس، گفت: تردد خودروهای سواری در محورهای استان طی یک هفته گذشته و با اعلام شرایط نارنجی ۱۵ درصد نسبت به هفته نخست اعلام وضعیت قرمز در آذرماه امسال افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید احمدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های فارس، بیان کرد: با اعلام وضعیت قرمز در استان فارس، تردد خودروها در محورهای استان حدود ۳۰ درصد کاهش داشت که پس از اعلام وضعیت نارنجی، ۱۵ درصد بر تردد خودروها افزوده شد.

او، تعداد دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در محورهای پرتردد استان را ۱۲۶ دستگاه برشمرد و تصریح کرد: بررسی آمار تردد در محورهای استان در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن نشان می‌دهد که تردد در محورهای شیراز - مرودشت هشت درصد کاهش، آباده - شهررضا ۱۶ درصد کاهش، شیراز - سپیدان هشت درصد کاهش و سپیدان – یاسوج ۲ درصد کاهش داشته است.

 احمدی، ادامه داد: در محور سروستان - شیراز سه درصد افزایش، محور فسا - داراب سه درصد کاهش، محور لار - بندرعباس پنج درصد  و محور فسا - استهبان ۳۵ درصد افزایش داشته‌ایم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های فارس، افزود: به طور میانگین میزان تردد محورهای استان در هفته اخیر نسبت به هفته قبل از آن چهار درصد و نسبت به مدت مشابه پارسال  ۱۴ درصد کاهش داشته است.

او، محور شیراز – مرودشت را پرترددترین محور استان دانست و اضافه کرد: طی یک هفته گذشته با ثبت ۲۷۲ هزار و ۶۵۱ تردد در این محور این میزان در هفته قبل از آن  ۲۹۵ هزار و ۱۱۰ تردد بوده است.

احمدی، اظهار کرد: با شروع موج جدید شیوع بیماری کرونا و سیر صعودی آمار مبتلایان و جانباختگان، طرح جامع محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه اول آذرماه همزمان با سراسر کشور در استان فارس به اجرا درآمد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های فارس، گفت: از جمله محدودیت‌های اعمال شده محدودیت تردد در مبادی بین شهر و ورودی شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی بود که به خودروهای غیربومی اجازه ورود به این شهرها داده نمی‌شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.