سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهید سلیمانی قبل از شهادت، به شهادت دست یافته بود

امام جمعه بوشهر گفت: شهید سلیمانی در انتظار شهادت بود و قبل از شهادت به شهادت دست یافته بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی تصویری که به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی منتشر شد بیان کرد: سردار سلیمانی یکی از شخصیت‌هایی بود که ویژگی‌های بسیار داشت و یکی از ویژگی‌های این سردار بزرگ، عرفان و اخلاق او بود.

او ادامه داد: شهید سلیمانی شخصیتی بود که از دنیا عبور کرده بود و دنیا توان توقف سیر عرفانی او را نداشت. او به طول کامل در فرادنیا اندیشه داشت و گویا به آخرت رفته بود و خداوند برای خدمت و کاری بزرگ دوباره آن بزرگمرد را به دنیا هدیه کرده بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: هر وقت شهید سلیمانی را می‌دیدم این معنا در وجودش کامل پیدا بود که این شخصیت فراتر از دنیا است. او جزء عباد الرحمن و اولیاء الله بود. عمق دنیارا می‌دید در حالی که دیگران ظاهر دنیا را می‌دیدند.


بیشتر بخوانید


صفایی بوشهری عنوان کرد: شهید سلیمانی، دنیار ا فرصتی برای سلوک در مسلک صعود می‌دانست و به همین علت به اوج کمال رسید. او می‌دانست دنیا با ایمان، تقوی، اخلاق و مجاهدت در راه خدا موجب کمال است، و بهترین شکل عبور از دنیا شهادت است.

او گفت: کاملا با خدای خود صادق بود، هم درانتظار شهادت بود و هم شهید شد. او قبل از شهادت به شهادت دست یافته بود.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: شهید سلیمانی از چاه دنیا با نگاه یوسف وار بیرون آمد، به اوج رسید، سال‌ها انتظار شهادت داشت و سرانجام به آرزوی خود رسید. اوج عرفان در حیات دنیوی انسان، شهادت است و موجب محبوبیت الهی می‌شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.