سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم طرح پاکسازی کلی و رسیدگی به محلات در اهواز

مدیر شهرداری منطقه ۴ اهواز گفت: طرح پاکسازی و خدمات رسانی به معابر و محلات در کلانشهر اهواز ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهرام شاهین زاده مدیر شهرداری منطقه ۴ اهواز گفت: با هدف ارائه خدمات موثر‌تر به محلات و ایجاد سیمای بصری پاکیزه‌تر شهری، این طرح از هفته‌های گذشته در سطح نواحی چهارگانه خدماتی منطقه ۳ آغاز شده است و عوامل زحمتکش خدماتی و اجرایی به طور روزانه و گروهی و هر روز در یک محله مشغول به کار خدمت رسانی هستند.

او بیان داشت: این اقدام تا پایان سال جاری به همین ترتیب و به صورت ویژه در سطح محلات این منطقه ادامه خواهد داشت و با توجه به اینکه حوزه خدماتی منطقه ۳ شهرداری دارای چندین محله کم برخوردار است، سعی بر این داریم تا با نگاهی ویژه‌تر طرح پاکسازی و رسیدگی به درخواست شهروندان هفته جاری با بکارگیری توان و ظرفیت ماشین آلات و نیروی انسانی این شهرداری در محلاتی از جمله کوی فرهنگیان، کوی زرگان، علی آباد و کوی فدک اجرایی خواهد شد.

شاهین زاده افزود: شستشوی جداول در معابر اصلی، پاکسازی و شستشوی تابلو‌ها و علائم ترافیکی و ایستگاه‌های اتوبوس، رسیدگی به وضعیت پاکیزگی و ظاهری مخازن زباله، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و ... از جمله اقداماتی است که همزمان با کار گروهی در محلات، در سطح معابر اصلی نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.