سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراکز اقامتی آذربایجان‌شرقی استانداردسازی می‌شود

 سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: تمامی مراکز اقامتی استان به منظور فراهم کردن شرایط مطلوب برای گردشگران در دوران پساکرونا استانداردسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بایرام زاده  سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی با اشاره به شرایط حاکم بر صنعت گردشگری به دنبال شیوع کرونا گفت: این ایام فرصت مناسبی برای ارتقای کیفیت تاسیسات گردشگری به خصوص مراکز اقامتی است.

او گفت: در روند اجرای طرح استانداردسازی واحد‌های اقامتی و پذیرایی آذربایجان شرقی، تمامی امکانات و تجهیزات کمی و کیفی  با استاندارد‌های روز جهانی تطبیق، به روزرسانی شده و گواهی کیفیت ارائه می‌شود.

بایرام زاده با بیان اینکه استانداردسازی هفت مرکز اقامتی آذربایجان‌شرقی طی روز‌های اخیر آغاز شده است گفت: این طرح با همکاری جامعه هتل داران استان و شرکت عامل تطبیق در مراکز اقامتی مزبور در حال اجراست که امیدواریم نتایج مناسبی در پی داشته باشد.

او گفت: طرح یاد شده شامل هتل‌های پتروشیمی، تبریز، آزادی، سارای، جهانگردی سراب، امپریال و نارنجستان جلفا  می‌شود که پس از تطبیق با شرایط استاندارد جهانی توسط اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گواهی کیفیت دریافت خواهند کرد.

 آذربایجان شرقی با داشتن بیش از یک هزار و ۸۰۰ اثر ثبت شده ملی و جهانی و صد‌ها جاذبه طبیعی و فرهنگی به مانند رنگین کمانی از جاذبه‌های گردشگری سالانه بیش از ۵ میلیون گردشگر را جذب می‌کند.

در حال حاضر تعداد ۵۶ واحد هتل و هتل آپارتمان در آذربایجان شرقی فعال است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.