سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

شهدای مدافع سلامت رهروان مکتب سردار سلیمانی اند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خدمت مجاهدانه به مردم از مهمترین ویژگی‌های راه و مکتب سردار قاسم سلیمانی است که در این مسیر شهدای مدافع سلامت از برجسته‌ترین رهروان این مکتب به شمار می‌روند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با خانواده شهیده مدافع سلامت دکتر رضوان نورمند چالشتری به مناسبت چهلمین روز شهادت این بانو و همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ایام فاطمیه و چهلمین روز شهادت شهید فخری‌زاده اظهار داشت: مردمی بودن یکی از مهمترین ویژگی‌های سردار سلیمانی به شمار می‌رود که این روحیه مجاهدانه در راستای خدمت به مردم را می‌توان در عملکرد مدافعان سلامت به خوبی مشاهده کرد و بسیاری از کادر بهداشت و درمان با همین روحیه از جان خود گذشتند.

او افزود: بی‌شک با وجود مجاهدانی، چون مدافعان سلامت و سایر خدمتگزارانی که در حوزه‌های مختلف از جان و امنیت مردم حراست می‌کنند مکتب و راه شهید سلیمانی تداوم می‌یابد و موجب عزت و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی می‌شود.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: پیگیری‌های لازم جهت نامگذاری واحد رادیولوژی مرکز درمانی شبانه‌روزی شهر سامان و همچنین محور شهر سامان تا پل زمانخان در صورت تملک اراضی، با نام شهیده دکتر رضوان نورمند چالشتری در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.