سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لایروبی و پاکسازی مسیل رودخانه عباسیه شهر حمیدیا

شهردار حمیدیا از لایروبی و پاکسازی مسیل رودخانه عباسیه این شهر برای پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی خبرداد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، امیر شاکری شهردار حمیدیا با اشاره به ضرورت آمادگی برای مقابله با حوادث احتمالی، گفت: یکی از بزرگترین چالش‌هایی که پس از بارندگی‌های شدید در شهر‌ها مشاهده می‌شود، بروز آبگرفتگی و جاری شدن رواناب‌ها در سطح شهر‌ها است.

او با بیان اینکه با انجام اقدامات پیشگیرانه می‌توان از شدت بروز حواث غیرمترقبه و خسارت‌های احتمالی آن کاست، اظهارداشت: شهرداری حمیدیا پیش از آغاز فصل پاییز طرح جامع دفع آب‌های سطحی را تهیه و اقدام به حفر چاه‌های جذبی، اصلاح و بهینه سازی چاه‌های موجود کرد.

شاکری ادامه داد: با مذاکراتی که با فرمانداری و شرکت آب منطقه‌ای یزد انجام شد مقرر گردید که مسیل رودخانه عباسیه شهر حمیدیا به منظور پیشگیری از خطرات احتمالی احیا شود.

شهردار حمیدیا با بیان اینکه رودخانه عباسیه تنها رودخانه شهر حمیدیا است که از بلوار شهید سامعی شروع و تا انتهای خیابان لادن محله پایین رحمت آباد ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اهمیت موضوع لایروبی و پاکسازی این رودخانه موجب شد تا اقدامات لازم جهت جمع آوری ضایعات، نخاله‌ها و شاخ و برگ‌های درختان از این مسیل انجام شود تا در صورت بارندگی مشکل خاصی رخ ندهد.

او در پایان از تامین تجهیزات و ابزار آلات جدید مورد نیاز مدیریت بحران شهر حمیدیا خبرداد و گفت: به منظور افزایش توان عملیاتی و پاسخگویی به بحران‌های احتمالی پیش رو، تعداد قابل توجهی پمپ جمع آوری آب، تانکر و یک دستگاه بیل بکهو تهیه و به تجهیزات مجموعه ستاد بحران شهرداری حمیدیا اضافه شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.