سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی دو و میدانی: حضور مهدی پیرجهان در المپیک قطعی شده است

مربی مهدی پیرجهان دونده المپیکی کشورمان درباره شرایط این ورزشکار توضیحاتی را بیان کرد.

ایوب دادروان مربی مهدی پیرجهان دونده ملی پوش کشورمان در گفت و گو باخبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  برگزاری اردوی کیش اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوب است.  در اردوی کیش همه امکانات تمرینی  از جمله سالن بدنسازی و پیست در اختیار ما است.

دادروان بیان کرد: فدراسیون دو و میدانی تاکنون خوب کار کرده است. امیدوارم مسئولان به مربیان داخلی هم بها بدهند. مهدی پیرجهان رنکینگ ۹  جهانی را دارد و حضورش در المپیک قطعی است.

او افزود: طبق برنامه ۴۵ روز نخست را به تمرینات آمادگی و عمومی اختصاص دادیم. سعی می‌کنیم تا زمانی که در اردوی کیش هستیم تمرینات را به خوبی سپری کنیم و مهدی پیرجهان و میلاد ناصر جهانی  قبل از مسابقات به آمادگی کامل دست یابند.

مربی پیرجهان گفت: اولین مسابقاتی که پیرجهان باید شرکت کند اواخر اسفندماه برگزار می‌شود و با  مسئولان فدراسیون دو و میدانی صحبت کردها یم تا یک مسابقه خوب برای ما تدارک ببینند. برای اردوی برون مرزی هم ۲ الی ۳ کشور مدنظرما قرار دارد و اگر شرایط مناسب باشد به خارج از کشور می‌رویم در غیر این صورت اردوی خود را در ایران پیگیری خواهیم کرد.

دادروان اظهار کرد:  المپیک بهترین محل برای مسابقه دادن است.هدف من و پیرجهان صرفا شرکت  در المپیک نیست و به حضور در فینال این رقابت‌ها فکر می‌کنیم. هر چقدر توان داریم برای کسب نتیجه خوب و آبرومندانه در مسابقات دو و میدانی می‌گذاریم. امیدوارم خداوند ما را یاری کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.