سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گسترش بصیرت مهم‌ترین رسالت نیرو‌های انقلابی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: مهمترین رسالت نیرو‌های انقلابی گسترش کلید واژه بصیرت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با گرامیداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و چهلم دانشمند هسته‌ای دکتر فخری‌زاده گفت: مهمترین رسالت نیرو‌های انقلابی گسترش کلیدواژه بصیرت در جامعه است.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلابی استان کردستان افزود: روز‌ها به خودی خود هیچ تفاوتی با هم ندارند، اما یک سری انسان‌ها، اتفاقات و مجاهدت‌هایی که در برخی ایام سال واقع شده موجب می‌شود یک سری ایام ویژگی‌های خاص پیدا کنند و به تعبیر قرآن یوم‌الله شوند.

حجت‌الاسلام سادات تصریح کرد: این ایام روز‌های بسیار سرنوشت‌ساز برای نظام مقدس اسلامی هستند.

او خاطرنشان کرد: بعد از آن فتنه‌ای که سناریونویسان و کارگردان‌هایش نظام سلطه و سرویس‌های امنیتی با مشارکت مزدوران داخلی بودند و ماه‌ها تلاش کردند کشور را به سمت آشوب و بلوا ببرند، نهایتا کار به جایی رسید که خیمه‌های امام حسین (ع) را به آتش کشیدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: پس از سخنرانی امام مسلمین که فرمودند من جان ناقابلی دارم که آن را هم اهدا می‌کنم، خون غیرت و انقلابی مردم به جوش آمد و بساط فتنه و فتنه‌گران را برچیدند و این روز به روز تجلی بصیرت‌مداری مردم ایران اسلامی و میثاق ملت با رهبری تبدیل شد.

او اضافه کرد: حماسه حضور مردم در ۹ دی ۸۸ بعد از تشییع باشکوه حضرت امام راحل باشکوه‌ترین تجمع‌ها بعد از انقلاب بوده است.

سادات با بیان اینکه این یوم‌الله روز بزرگی است که انقلاب ما را در برابر دشمنان بیمه کرد، گفت: این روز در واقع رفراندوم دوباره‌ای بود که نباید هرگز تجربیات آن را به دست فراموشی بگذاریم.

او افزود: عبرت‌های آن روز را باید اندیشه کنیم چراکه دشمنان همیشه در کمین هستند، نباید دشمنان را هیچ‌گاه دست کم بگیریم، خواص از عوام جامعه عقب نمانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: نقش کارگشا و کلیدی ولایت و رهبری را در خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در فتنه ۸۸ دیدیم و همان عواملی که موجب پیروزی انقلاب اسلامی بود موجب بقای این انقلاب هم شده است.

او اذعان کرد: وحدت، ولایت و رهبری و ایدئولوژی اسلام عزیز از محور‌های مهم در پیروزی و بقای انقلاب اسلامی است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

سادات در پایان عنوان کرد: باید بصیرت اعتقادی، بصیرت سیاسی، بصیرت فرهنگی و بصیریت اقتصادی را سرلوحه حرکت‌ها و کار‌های خود قرار دهیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.