سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سردار سلیمانی استکبارستیز و صهیونیسم ستیز بود

رئیس شورای شهر تهران گفت: حاج قاسم چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در زمان فرماندهی نیروی قدس با سیاست‌های استکبار ستیزی و مخصوصا صهیونیسم ستیزی عجین بود.

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران  در گفت‌وگو با  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ابعاد شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله و از اهالی کرمان بود. به همین دلیل هم با مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی معاشرت داشت و من هم این افتخار داشتم تا در کنار مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با شهید سلیمانی آشنا شوم. رفتار و سلوک حاج قاسم چه در زمان جنگ تحمیلی و چه پس از آن در زمانی که فرمانده نیروی قدس سپاه بود کاملا با سیاست‌های استکبار ستیزی و مخصوصا صهیونیسم ستیزی جمهوری اسلامی ایران عجین بود.  

وی ادامه داد: شهید سلیمانی مسیر خود را در زندگی پیداکرده بود. مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی هم در خاطرات خود بار‌ها از او یاد کرده بود و او را فردی بسیار زیرک، باهوش و مسلط به میدان نبرد معرفی کرده بود. مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی تحلیل‌ها و پیشنهاد‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در همه مسائل منطقه‌ای و مربوط به جنگ را منطقی عنوان کرده بود.   

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.