سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روایتی از آخرین تشرف شهید سلیمانی به حرم امام رضا(ع)

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی روایتی از حال و هوای تشرف آخر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به بارگاه رضوی را شرح داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: یادم نمی‌رود آخرین باری که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به حرم منور رضوی مشرف شد حالی فراموش‌نشدنی داشت.
 
او افزود: احساس می‌کنم ایشان شهادت خود را در حرم امام رضا(ع) از خدا خواست؛ این را می‌شد از حال‌ و هوای او درک کرد.
 
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: شهید سلیمانی همواره در فراق شهدا اشک می‌ریخت و خود را از قافله شهدا عقب می‌دید. بار‌ها این مسئله را در تشرف‌های ایشان به حرم رضوی می‌دیدم. با همه وجود می‌خواست به شهادت برسد.
 
خاکسارقهرودی بیان کرد: حاج قاسم به مقام شهادت که خواستار آن بود رسید. بی‌تردید در میان شهدا نیز جایگاه برجسته‌ای دارد و در مقام اطاعت از ولایت نیز جایگاه برجسته‌ای داشت. همه وجود ایشان خدمت و پیاده‌سازی تدابیر مقام معظم رهبری بود.
 

بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: باید این شهادت را به روح سردار و دوستانشان تبریک گفت. از سوی دیگر، دشمن نیز نباید احساس کند کار مهمی صورت داده بلکه کار ذلیلانه‌ای صورت داده است. اینکه جمهوری اسلامی پهپاد آمریکایی را می‌زند این عزت و اقتدار است. آن‌گونه که به حاج‌قاسم حمله کردند و ایشان را به شهادت رساندند، کاری ذلیلانه و مذبوحانه است.
 
قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: مردم، بسیجیان، سپاه، و بسیج یمن و عراق دوستان و سربازان حاج‌قاسم هستند. دشمن باید بداند روی آرامش را نخواهد دید. این بسیجیان هرجای دنیا که باشند، انتقام حاج‌قاسم را خواهند گرفت.

خاکسار قهرودی اظهار کرد: توفیق همراهی و سربازی و شاگردی سردار سلیمانی را چند صباحی داشتم. شاهد بودم که با همه وجود خدمت می‌کرد. دشمن خوشحال نباشد، زیرا هزاران حاج‌قاسم در دنیا قد علم خواهند کرد و محکم‌تر از گذشته مقابل دشمن می‌ایستند.

او افزود: مردم حاج قاسم سلیمانی را از خودشان می‌دانستند و احساس می‌کنند عزیزی را از دست داده‌اند. این از دست دادن برای مردم بسیار گران است و غم و اندوه فراوانی دارد. شهادت حاج قاسم مزدی بود که خداوند متعال نصیب او کرد.
 
انتهای پیام//ف.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.