سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از ظرفیت وقف

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: برای استفاده حداکثری از ظرفیت وقف به عنوان مهمترین هدف این سازمان، برنامه ریزی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مهدی پندار معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه سفر یک روزه به استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: این سازمان با رویکرد جدید خود طی سال‌های اخیر اقدام به استفاده از ظرفیت وقف در حوزه‌های کشاورزی، باغداری و دامپروری کرده و قزوین هم یکی از استان‌های با ظرفیت در حوزه دامپروری و دامداری دیده شده است.

وی تصریح کرد: ‎هدف از سفر به قزوین بازدید از اراضی و موقوفات مستعد استان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، باغداری و دامپروری به منظور استفاده از فناوری انتقال جنین تولید گوساله‌های ممتاز است.

به گفته پندار، با توجه به مزیتی که در اراضی قزوین وجود دارد، امیدواریم بتوانیم موضوع دامپروری مرتبط را با فعالیت مورد نظر این سازمان در سطح استان راه‌اندازی کنیم.

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به تصمیم‌گیری‌های قابل توجه صورت گرفته در استان قزوین، تصریح کرد: در این سفر از طرح‌های عمرانی موقوفات شهرستان‌های آبیک و بوئین زهرا بازدید شد تا ضمن آشنایی، از نزدیک با ظرفیت‌های بالقوه استان برای انجام فعالیت‌های کشاورزی، باغداری و دامپروری و همچنین سرمایه‌گذاری لازم در این بخش‌ها جهت افزایش بهره‌وری، آشنا شویم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.