سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور خبرداد؛

قدرشناسی از معلمان با پویش لبخند رضایت

سردار عباس مطهری گفت: این سازمان با همکاری گروه‌های جهادی پیشرفت مدارس، پویش " لبخند رضایت " را اجرا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار عباس مطهری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در حاشیه آئین نکوداشت سردار سلیمانی در سمنان گفت: این پویش در سه محور تجلیل از جهاد پنهان معلمان، تقویت جنبه پرورشی دانش آموزان در دوران کرونا و رفع مشکل آموزش مجازی دانش آموزان آسیب دیده اجرا می‌شود.

او افزود: از آنجائیکه مجاهدت‌های خاموش معلمان در دوران سخت آموزش مجازی و اختصاص وقت به مراتب بیشتر از دوران مدرسه بوده و کمتر دیده شده، در این پویش این تلاش معلمان و اولیاء مدارس با قدردانی و قدرشناسی دنش اموزان و خانوده‌ها بیشتر برای افکار عمومی بازگو می‌شود.

سردار مطهری ابراز داشت: با همکاری بسیج اساتید و طلاب جنبه‌های پرورشی به اجبار کاهش یافته در آموزش‌های مجازی نیز با اجرای انواع برنامه‌های فرهنگی و مسابقات غیر حضوری در قالب پویش تقویت می‌شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور تصریح کرد: جمع کثیری از دانش اموزان بخصوص در مناطق محروم بدلیل دسترسی نداشتن به ابزار و یا زیرساخت‌های ارتباطی از آموزش مجازی مستمر بازماندند که در پویش لبخند رضایت به کمک خیران و عموم مردم این مشکلات رسیدگی و پیگیری و در حد امکان برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.