سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه فیبرنوری روستای خویه وصل شد

شبکه فیبرنوری روستای خویه دهستان موگویی که بر اثر بارش برف دچار خرابی شده بود پس از تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های مخابرات وصل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ گفت: شبکه فیبرنوری روستای خویه دهستان موگویی که بر اثر بارش برف هفته گذشته دچار خرابی شده بود پس از تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های مخابرات وصل شد.

او افزود: به سبب ارتفاع بیش از یک متری برف در گردنه‌ها و مناطق سخت‌گذر شهرستان رفع این خرابی به سختی انجام گرفت و در نهایت اکیپ‌های مخابرات پس از اینکه ۲ شبانه‌روز در مسیر دهستان موگویی بودند موفق به برقراری ارتباط اینترنتی و خط موبایل این روستا شدند.


بیشتر بخوانید


زمانپور با اشاره به وجود ۲۲۳ روستا در شهرستان کوهرنگ، اضافه کرد: بیش از ۸۰ درصد روستا‌های این شهرستان از امکان اینترنت پرسرعت محروم هستند و ارتباط اینترنتی در این روستا‌ها ضعیف است.

او ادامه داد: طی سفر اخیر مسئولان مخابرات استان به شهرستان کوهرنگ مقرر شد تا بزودی ۲۱ سایت اینترنت پرسرعت در این شهرستان ایجاد شود که با تحقق این برنامه تعداد قابل توجهی از روستا‌ها به شبکه اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.