سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عربشاهی:

ذوب آهن نسبت به پرسپولیس برتری داشت/ رمضانی و مهدی‌خانی در حد سرخپوشان نیستند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر تیم ذوب آهن توضیحاتی را ارائه داد.

ضیا عربشاهی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی این تیم برابر تیم ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: بازی ۲ نیمه تفاوت داشت. تیم پرسپولیس نیمه اول را به  خوبی شروع کرد و مالکیت توپ را در اختیار گرفت و گل اول را به ثمر رساند. سرخپوشان هدفمند بازی کردند و به حداقل گل هم دست یافتند. می‌توانستند یکی، ۲ گل دیگر هم بزنند. در نهایت  آن‌ها نیمه اول بازی را خوب به پایان بردند.

او ادامه داد: تیم ذوب آهن در نیمه دوم با جسارت و اعتماد به نفس بالا بازی کرد و مالکیت توپ را در اختیار گرفت. بازیکنان ذوب در ضد حملات عالی کار کردند و  رحمان رضایی تیم خود را با برنامه به زمین مسابقه فرستاد. ذوبی‌ها در زمان ضد حملات برتری داشتند و اگر مهاجمان این تیم دقت می‌کردند در  دقایق آخر بازی  می‌توانستند گل برتری هم بزنند.  

سرخپوشان نباید حریفان خود را دست کم بگیرند 

عربشاهی بیان کرد: تیم پرسپولیس با این سبک فوتبال بازی کردن به مشکل برمی خورد. این تیم در خط حمله مشکل دارد، اما خطوط دفاع و هافبک عالی کار می‌کنند. گل محمدی باید چاره‌ای بیندیشد تا تیمش بهتر بازی کند. درست است پرسپولیس نایب قهرمان آسیا و فوتبالش فراتر از سایر تیم‌ها است؛ اما سرخپوشان نباید حریفان خود را دست کم بگیرند و مالکیت توپ را از دست بدهند. تیم ذوب آهن  در نیمه دوم خوب و هدفمند بازی کرد. جناح چپ این تیم عالی بود و این تیم در طول ۹۰ دقیقه برتر از پرسپولیس بود. 

پهلوان و عبدی زوج خوبی در خط حمله هستند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره مشکلات سرخپوشان در گلزنی  گفت: تیم پرسپولیس با کمبود مهاجم مواجه است. به هر حال رمضانی و مهدی خانی با نظر گل محمدی جذب شده‌اند اما  پهلوان و عبدی زوج خوبی در خط حمله هستند. پهلوان بازیکن تکنیکی، باهوش  و سرعتی است که مدافع حریف  را به خوبی دریبل می‌زند. به نظرم سرخپوشان باید با ۲ مهاجم بازی کنند تا به گل برسند. تیم پرسپولیس در بازی با ذوب آهن بی هدف بود و تعویض‌های گل محمدی جواب ندادند. اگر تیم ذوب آهن باهوش‌تر عمل می‌کرد، گل برتری را به ثمر می‌رساند.  

پرسپولیس باید مهاجم شش دانگ به خدمت بگیرد 

او بیان کرد: کار یحیی گل محمدی سخت است. سرخپوشان  باید باهوش‌تر عمل کنند و در نقل و انتقالات زمستانی مهاجم شش دانگ و سرعتی به خدمت بگیرند. رمضانی و مهدی خانی در حد و قواره پرسپولیس نیستند. تیم پرسپولیس دقیقه ۱۵ به ذوب آهن گل زد، اما این تیم به یک گل اکتفا کرد.  اگر بازیکنان ذوب آهن دقت می‌کردند، در آن صورت سرخپوشان بازنده می‌شدند. به هر حال اگر پرسپولیس می‌خواهد قهرمان شود باید گل محمدی تدابیر ویژه‌ای را  در نظر بگیرد.  

عربشاهی اظهار کرد: خط میانی ذوب  آهن خیلی خوب و هدفمند بازی کرد. تیم ذوب آهن بالای ۴۵ سال قدمت دارد و حیف است که در انتهای جدول قرار داشته باشد.  

بی مهری مسئولان باعث جدایی رسن از پرسپولیس شد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره جدایی بشار رسن گفت: بشار رسن بازیکنی خلاق است. او  توپ را از عقب زمین می‌گرفت و از فضای موجود استفاده می‌کرد. با خلاقیتش باعث می‌شد پرسپولیس صاحب موقعیت گلزنی شود. متاسفانه مدیران پرسپولیس بد عمل کردند. آن‌ها باعث شدند که رسن از این تیم برود. رسن با وجود کم و کاستی‌ها نجابت به خرج داد و تا آن جا که توانست برای پرسپولیس بازی کرد و بی مهری مسئولان باعث شد که از سرخپوشان جدا شود.  

او درباره بازی بعدی پرسپولیس برابر سپاهان بیان کرد: بازی سختی محسوب می‌شود؛ چرا که سپاهان مهاجمان خوبی در اختیار دارد و ترکیب خود را حفظ کرده است. سرخپوشان باید بیشتر کار کنند، به یک گل اکتفا نکنند و برای رسیدن به گل دوم تلاش کنند. گل محمدی باید به خوبی  نقاط ضعف تیم سپاهان را آنالیز کند تا تیمش بتواند به پیروزی دست یابد.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۲ دی ۱۳۹۹
بابا تیم لنگیا که درحد فوتبال ایران نیستند باید چند گردو و تیله بهشون داد تا برود گردو و تیله بازی کنند .
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۳ دی ۱۳۹۹
اینو برای شما کیسه کشا باید بگیم انگار خوابین کدوم تیم رفت آسیا غول هارو شکست داد ؟
باشگاه پر حقارت و حماقت الا استق لال السعودی