سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کلانتری ولنجک مطرح کرد؛

دستگیری سارق لوازم خودرو با ۳۵ فقره سرقت

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک از دستگیری یک سارق لوازم خودرو و اعتراف به ۳۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ قاسمی رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک با اشاره به دستگیری یک سارق لوازم خودرو اظهار کرد: در پی افزایش سرقت لوازم خودرو در منطقه ولنجک، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 

وی عنوان کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند، سارقان ابتدا خودرو‌های فاقد لوازم بازدارنده و پارک شده در مکان‌های کم تردد را شناسایی کرده و پس از مراجعه کردن به آن‌ها در ساعات خلوت روز، با شیوه‌های مختلف، درب خودرو‌ها را باز کرده و لوازم داخل آن‌ها را سرقت می‌کنند.


رئیس کلانتری ولنجک گفت: در ادامه ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی و گشت زنی‌های مکرر در مناطق وقوع سرقت، سارقی را در حال پرسه زنی در اطراف یک خودرو، شناسایی کرده و پس از تحت تعقیب قرار دادن وی، در یک فرصت مناسب متهم را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.


سرهنگ قاسمی تصریح کرد: متهم در کلانتری به ۳۵ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار و اظهار داشت، تعدادی از لوازم سرقتی در داخل منزلش موجود است.


وی افزود: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران کلانتری به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند، ۶۰ قلم اموال مسروقه را کشف کنند.


رئیس کلانتری ولنجک مطرح کرد: با دستور قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی مال باختگان و مالخران به پلیس آگاهی انتقال یافت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.