سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسالت مکتب شهید سلیمانی بر دوش همه ما است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: با مکتب شهید سلیمانی می‌توان فهمید دلخوش کردن به آمدن کسی که عضو تیم طراحان تحریم‌های اقتصادی علیه ایران بوده واقع بینی یا توهم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ احسان کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: با مکتب شهید سردار سلیمانی می‌توان فهمید آیا دلخوش کردن به آمدن کسی که عضو تیم طراحان تحریم‌های اقتصادی علیه ایران بوده واقع بینی یا توهم است، رسالت مکتب حاج قاسم بر دوش همه ما است، یعنی اینکه صحنه را بشناسیم و به وظیفه خود عمل کنیم.

او افزود: عظمت سردار سلیمانی در آن بود که وقتی وارد میدان می‌شد، عرصه را بخوبی می‌فهمید و مقهور جوسازی دشمن و یا دچار غفلت از نقاط ضعف و قوت خود نمی‌شد.

سرهنگ کریم پور بیان داشت: در ۴ دهه گذشته چهار جنگ نظامی فرهنگی سیاسی و اقتصادی به کشور ما تحمیل شد، دشمنان ما ۸ سال جنگ تمام عیار را علیه کشور تحمیل کردند، در دهه ۷۰ تهاجم فرهنگی را شکل دادند و در دهه ۸۰ جنگ سیاسی را شروع کردند که منجر به فتنه ۸۸ شد، و در دهه چهارم عمر جمهوری اسلامی رسما اعلام کردند که جنگ اقتصادی به واسطه فشار حداکثری علیه ایران اعمال می‌شود، اما سرانجام این جنگ‌ها نشان داد که پیروزی از آن ملت ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک تصریح کرد: نتیجه جنگ نظامی ما رشد توانمندی بود با تهاجم فرهنگی نخبگان هوشیارتر شدن و فناوری‌های فرهنگی نظیر راهیان نور و و ولایت فتح شکل گرفت، در دهه ۸۰ نیز جمهوری اسلامی نظام دشمنان را ناکام گذاشت و حماسه ۹ دی نقشه آن‌ها را خراب کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: دشمن به دنبال پوشاندن نقات قوت و توانمندی‌های ملت ایران است ودرعمل نقاط ضعف را چندین برابر بزرگ می‌نماید و او را ضعیف نشان می‌دهد، و سال هاتلاش کردند که بگویندتوان هسته‌ای فایده‌ای برای کشور نخواهد داشت.

او گفت: سرنوشت بسیاری از ملت‌ها به خاطر ترس و تحلیل اشتباه در بزنگاه‌ها عوض شده است، اما در ایران فردی مثل سردار قاسم سلیمانی دشمن را همانطور ک هست می‌دید، توانایی‌های ملت خود را می‌شناخت و نگذاشت که دشمن نقاط قوت را بپوشاند.

سرهنگ کریم پور ادامه داد: ویژگی شهید قاسم سلیمانی حضور شجاعانه او درمیدان مقاومت بود و صدق توصیف او در مورد پایان داعش ۳۳ روز بیشتر طول نکشید، تهدید او توخالی نبود و با عقلانیت و واقع بینی به وعده خود جامه عمل پوشاند، مقاومت را وارد معادلات منطقه کرد و با واقع بینی و درک درست از نقاط ضعف و قوت خود و دشمن، پیروزی بزرگی‌را رقم‌زد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.