سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب نیوجرسی و ایجاد روشنایی امنیت آزادراه‌های زنجان را ارتقاء داده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: نصب نیوجرسی و ایجاد روشنایی، ایمنی و امنیت آزادراه‌های استان زنجان را ارتقاء داده و سبب بهبود وضعیت جاده‌ها شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سلطانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: نصب نیوجرسی و تامین روشنایی  آزادراه ها، اقدام بسیار خوبی است که در استان زنجان نیز آغاز شده و در کاهش حوادث جاده ای نیز بسیار  تاثیرگذار بوده است.

او با تاکید براینکه وجود نیوجرسی در جلوگیری از وقوع تصادفات رانندگی نقش مهمی دارد، افزود: با استفاده از روش‌های نوین نیوجرسی و روشنایی در  آزاد راه‌های زنجان  تبعات تصادفات به حداقل می‌رسد.

سلطانی ادامه داد: جان انسان‌ها بسیار ارزشمند است و باید سطح ایمنی و امنیت در مسیر‌های ارتباطی درون و برون شهری را ارتقا داد تا  تلفات ناشی از تصادفات رانندگی حتی اگر در حد یک نفر هم باشد  اتفاق نیفتد.

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: پلیس راه و  پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان باید برنامه‌های عملیاتی آتی خود مبنی بر کاهش وقوع تصادفات رانندگی و  جان باختگان را به کمسیون اجرایی ایمنی راه ارائه دهند.

سلطانی بابیان اینکه ضروری است برای جلوگیری از وقوع تصادفات و کاهش خطرات احتمالی ناشی از رانندگی در مقابل دانشگاه زنجان (واقع در جاده ترانزیت زنجان - تبریز) تقاطع موجود اصلاح شود، گفت: بر اساس رایزنی های انجام شده راهداری زنجان  عهده دار این کار خواهد بود.

اوادامه داد: کمربندی قیدار نیز بایستی تکمیل و پس از رفع نواقص بازگشایی شود چراکه اگر عبور و مرور رسمی برقرار شود به حتم مشکلات ناشی از عبور غیر رسمی برطرف شده و وقوع حوادث رانندگی نیز به حداقل خواهد رسید.

سلطانی به امنیت جاده‌ای در آرامستان زنجان اشاره کرد و گفت: باید آرام سازی و ساماندهی این مسیر به ترتیب از سوی راهداری و شهرداری زنجان انجام شود تا امنیت و ایمنی این مسیر نیز به جهت پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی احتمالی برقرار شود.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.