سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۱ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: در ۹ ماهه سپری شده، بیش از ۱۱ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی شهرستان مهاباد انجام شد.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: در ۹ ماهه سپری شده از سال جاری ۱۱ هزار و ۱۳۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی انجام و ۷۸۲ پرونده به ارزش ریالی بیش از ۵ میلیارد و ۶۳۱ میلیون ریال در این شهرستان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

این مقام مسئول در مهاباد افزود: بیشترین تخلف ثبت شده مربوط به صنف مواد خوراکی و غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی است که درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور، گران‌فروشی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی به ترتیب بیشترین موارد تخلف را به خود اختصاص داده‌است.

او با اشاره به اینکه با واحد‌های صنفی که سلامت مردم را به خطر بیاندازند برخورد و پلمب خواهند شد، اضافه کرد: بیشتر واحد‌های صنفی به استقبال استفاده از ماسک رفته‌اند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اذعان کرد: در همین مدت ۵۳۰ مورد شکایت از واحد‌های مختلف صنفی از طریق شماره تلفن ۱۲۴ و تلفن ثابت ۴۲۲۲۹۹۷۴ این شهرستان توسط شهروندان گزارش شده که طی آن ۱۱۴ تخلف محرز، ۴۱۶ تخلف غیر محرز نیز منجر به شکایت شده است.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.