سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقامه نماز جمعه ۱۲ دی ماه در تمامی شهر‌های استان فارس

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس، گفت: نماز جمعه ۱۲ دی ماه در تمامی شهرستان‌ها و شهر‌های استان فارس برگزار می‌شود.

 حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس،  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بیان کرد: با استناد به نامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بیان کرد: نماز جمعه این هفته در تمامی شهرستان‌ها و شهر‌های استان فارس (به جز مرکز شهر شیراز) با رعایت تمامی دستور العمل‌های بهداشتی و ظرفیت پنجاه درصد مصلی‌ها در شهرک‌های صدرا، گلستان و گویم اقامه می‌شود.

او، تصریح کرد: از تمام نمازگزاران در شهرستان‌های مجاز درخواست کرد با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، از جمله استفاده از ماسک و دستکش، به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله اجتماعی و گرفتن وضو در منزل در نماز جمعه شرکت کنند.

ملک مکان، ادامه داد: افرادی که دارای سابقه بیماری‌های قلبی و ریوی یا مشکوک به نشانه‌ها و علائم کرونا هستند، از حضور در نماز جمعه اجتناب کنند.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس، افزود: معیار سفید بودن وضعیت شهرستان‌ها از نظر نبود آلودگی ویروسی، منوط به اعلام رسمی و کتبی دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است.

او، اضافه کرد: از سایر نهاد‌ها و اشخاص درخواست کرد، بدون اعلام کتبی و رسمی مراجع یادشده، وضعیت شهر‌ها را تعیین نکنند تا موجب نگرانی مردم نشود.

ملک مکان، اظهار کرد: طبق اعلام رسمی ستاد استانی مقابله با کرونا تمامی شهر‌ها در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
مریم
۱۴:۵۷ ۱۱ دی ۱۳۹۹
حالا دوباره تجمع ها رو راه بندازین تا باز وضعیت استان قرمز بشه
محمد
۱۶:۲۱ ۱۲ دی ۱۳۹۹
دقیقا!
میخوان وضع دوباره بشه قرمز