سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۹۹۰ هزار نفر ساعت مهارت آموزی در مهاباد ارائه شد

رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۹۹۰ هزار نفر ساعت مهارت آموزی در این شهرستان ارائه شده است.

محمود کریم‌دخت رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: طی  ۹ ماه نخست امسال ۱۴۰ هزار نفر ساعت کلاس آموزشی در کارگاه‌های ثابت مرکز فنی‌وحرفه‌ای این شهرستان و ۸۵۰ هزار نفر ساعت نیز در کارگاه‌های سیار توسط ۶ مربی خانم و هشت مربی آقا برگزار شده است.

کریم دخت افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۸۴۰ مهارت‌آموز در قالب ۱۰۰ دوره مختلف، آموزش‌های مختلف را در این مرکز فراگرفته اند.

او ادامه داد:  از این تعداد ۴۶۷ نفر مرد و ۳۷۳ نفر زن هستند که در حرفه و رشته‌های مختلف مهارت‌های کسب و کار را فرا گرفتند.

رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای مهاباد تصریح کرد:هم اکنون ۳۵ درصد مهارت‌آموزان این مرکز پس از طی آموزش‌های لازم و کسب مدرک در این شهرستان جذب بازار کار می‌شوند.

او ادامه داد: این میزان اشتغال شامل داوطلبانی است که با هدف ایجاد کار در دوره‌های سازمان فنی و حرفه‌ای شرکت کرده و پس از اتمام دوره وارد بازار کار می‌شوند.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.