سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتسال؛

تقابل جذاب ملی پوشان کراپ برابر شاگردان شمسایی/ جای خالی سرمربی شهید منصوری برابر تیم سابق

هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر فردا با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر فردا با برگزاری ۶ مسابقه و به صورت هم‌زمان از ساعت ۱۵:۳۰ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شوند. در این هفته تیم‌های اهورای بهبهان و ایمان شیراز بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده اند. در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر چند بازی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند که می‌تواند به جذابیت بازی‌های این هفته بیفزاید. برنامه کامل مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

شهید منصوری قرچک – شهروند ساری/ ساعت ۱۵:۳۰/ سالن هفتم تیر قرچک

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته تیم‌های شهید منصوری قرچک و شهروند ساری به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی شهید منصوری و در سالن بدون تماشاگر هفتم تیر قرچک برگزار خواهد شد. هر ۲ تیم شهید منصوری و شهروند در تلاش هستند تا بتوانند با پیروزی  برابر یکدیگر جایگاه خود را در جدول گروه یک بهتر کنند. تیم شهید منصوری قرچک در ۳ هفته گذشته رقابت‌های لیگ هنوز موفق نشده است بردی را به دست آورد و بازیکنان این تیم می‌خواهند اولین پیروزی این فصل خود را برابر تیم قدرتمند شهروند ساری کسب کنند. از طرفی دیگر ،  ساروی‌ها بعد از آن که موفق شدند محسن خبیری را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کنند، در ۲ بازی گذشته خود توانسته‌اند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. به طوری که در دیدار هفته گذشته خود برابر تیم کراپ الوند قزوین این تیم را با تساوی ۴ - ۴ متوقف کردند و با روحیه خوبی به مصاف تیم شهید منصوری قرچک خواهند رفت. حال جدال ۲ تیم شهید منصوری و شهروند ساری می‌تواند از جذابیت خاصی برخوردار باشد.


بیشتر بخوانید


گیتی پسند اصفهان – کراپ الوند قزوین/ ساعت ۱۵:۱۵/ سالن مخابرات اصفهان

شاید بتوان گفت حساس‌ترین بازی این هفته، بین ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و کراپ الوند قزوین برگزار خواهد شد. هر ۲ تیم از ملی پوشان زیادی برخوردار هستند و همین موضوع می‌تواند به بالا رفتن کیفیت بازی این هفته بیفزاید. این مسابقه به میزبانی گیتی پسند و در سالن بدون تماشاگر مخابرات اصفهان برگزار خواهد شد. گیتی پسندی‌ها هفته گذشت با قرعه استراحت رو به رو شده بودند. حال این تیم بعد از چند روز تمرین فشرده، می‌خواهد یک بازی بسیار خوب را برابر شاگردان رضا لک در تیم گیتی پسند انجام دهد و با پیروزی در این مسابقه همچنان خود را به عنوان یک مدعی به همگان نشان دهد. این مسابقه برای رضا لک و مهدی جاوید می‌تواند بسیار ارزشمند باشد، زیرا این ۲ نفر سابقه حضور در تیم گیتی پسند را دارند. لک به عنوان سرمربی و جاوید هم به عنوان بازیکن، سابقه حضور در گیتی پسند اصفهان را دارند و حالا این ۲ می‌خواهند این بار با تیم کراپ شانس خود را برابر گیتی پسند امتحان کنند.

در حاشیه این مسابقه محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال به همراه محمدرضا حیدریان و میشائیل پطروس ۲ دستیار خود در سالن مخابرات اصفهان حاضر خواهند شد و این بازی را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

مقاومت البرز – مجتمع فردوس قم/ ساعت ۱۵:۳۰/ سالن انقلاب کرج

در یکی دیگر از بازی‌های این هفته، تیم‌های مقاومت البرز و مجتمع فردوس قم به مصاف هم می‌روند. این مسابقه به میزبانی مقاومت و در سالن بدون تماشاگر انقلاب کرج برگزار خواهد شد. هر ۲ تیم با توجه به روحیه بسیار خوبی که دارند، می‌خواهند با پیروزی برابر یکدیگر وضعیت خود را در جدول گروه یک بهتر کنند. مقاومت البرز در دیدار هفته گذشته خود موفق شد با نتیجه پر گل ۳ بر صفر تیم مدعی شهید منصوری قرچک را از پیش رو بردارد و همین موضوع نشان می‌دهد که مقاومتی‌ها امسال با آمادگی بیشتری به مصاف حریفان خود آمده اند. از سوی دیگر تیم مجتمع فردوس قم در ۲ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر موفق شده است تیم‌های قدرتمند کراپ الوند قزوین و گیتی پسند اصفهان را متوقف کند. آن‌ها در دیدار هفته گذشته خود هم توانستند با نتیجه پر گل ۵ بر یک از سد اهورای بهبهان عبور کنند و با روحیه بسیار بالایی به مصاف مقاومت البرز خواهند رفت.

مس سونگون – راگای تهران/ ساعت ۱۵:۳۰/ سالن شهید پورشریفی تبریز

یکی دیگر از حساس‌ترین بازی‌های این هفته بین ۲ تیم مس سونگون و راگای تهران برگزار خواهد شد. این بازی به میزبانی مس و در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار می‌شود. مس سونگون در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بازی نداشته است و با قرعه استراحت رو به رو شده بود. حال پس از چند روز استراحت این تیم با آمادگی کامل به مصاف حریف تهرانی خود خواهد رفت. مس در ۲ دیدار گذشته خود در لیگ برتر به ترتیب برابر تیم‌های سن ایچ ساوه و بازار‌های روز کوثر اصفهان قرار گرفت و یک تساوی و یک پیروزی را برابر این تیم‌ها کسب کرد. حال آن‌ها می‌خواهند دومین پیروزی خود را این بار برابر شاگردان محمد کشاورز در تیم راگای تهران به دست آورند، هر چند کار بسیار سختی را  پیش رو خواهند داشت، زیرا تیم راگای تهران در ۲ دیدار گذشته خود در لیگ برتر موفق شده است حریفانش را شکست دهد و به همین دلیل با روحیه بسیار بالایی به مصاف مس سونگون خواهد رفت. 

سن ایچ ساوه – ملی حفاری اهواز/ ساعت ۱۵:۳۰/ سالن فجر ساوه

در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های این هفته تیم‌های سن ایچ ساوه و ملی حفاری اهواز برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. این بازی به میزبانی سن ایچ و در سالن بدون تماشاگر فجر ساوه برگزار خواهد شد. ساوجی‌ها فصل را به خوبی آغاز کرده اند، آن‌ها در ۳ بازی گذشته در لیگ برتر یک پیروزی و ۲ تساوی را به دست آورده‌اند و از نظر امتیازی هم در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند. آن‌ها می‌خواهند با برتری برابر ملی حفاری که این روز‌ها حال خوشی ندارد، جایگاه خود را در جدول گروه دوم بهتر کنند. تیم ملی حفاری اهواز این روز‌ها تحت تاثیر استعفای سرمربی خود قرار داشته است. کیاوش علاسوند سرمربی تیم ملی حفاری اهواز بعد از آن که در بازی هفته گذشته برابر تیم راگای تهران شکست خورد تصمیم گرفت از هدایت این تیم استعفا دهد، اما این موضوع با مخالفت مدیرعامل باشگاه ملی حفاری رو به رو شد و علاسوند همچنان به عنوان سرمربی در تیم ملی حفاری اهواز مشغول به کار خواهد بود. ملی حفاری بسیار امیدوار است که بتواند با پیروزی برابر سن ایچ به طلسم ناکامی‌های خود پایان دهد.


بیشتر بخوانید


فرش آرای مشهد – کوثر اصفهان/ ساعت ۱۵:۳۰/ سالن شهید بهشتی مشهد

در آخرین مسابقه این هفته، ۲ تیم فرش آرای مشهد و بازار‌های روز کوثر اصفهان به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی فرش آرا و در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد برگزار خواهد شد. فرش آرا در ۳ دیدار گذشته خود در مسابقات لیگ برتر موفق شده است ۲ برد و یک تساوی به دست آورد و از نظر روحی – روانی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. فرش آرا می‌خواهد با برتری برابر نماینده اصفهان همچنان به پیروزی‌های خود در این فصل ادامه دهد. تیم بازار‌های روز کوثر اصفهان بعد از آن که در ۲ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر شکست خورد در دیدار هفته گذشته موفق شد با پیروزی برابر تیم ایمان شیراز نوار ناکامی‌های خود را پاره کرده و اولین پیروزی خود را در این فصل به دست آورد و به همین دلیل با روحیه بسیار بالایی به مصاف حریف مشهدی خود خواهد رفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.